Kom maar...

Welkom op dit forum!

Wie bent u?
Wat doet u?
Waar komt u vandaan?
Welke apparatuur gebruikt u?
En hoe heeft u ons gevonden?

Synthforumleden zijn altijd nieuwsgierig :D

Het klinkt erg blij moet ik zeggen.
Ik vind die elect. piano in het begin niet echt goed gekozen.

De kick is wel erg zacht en heeft geen punch.
Het drum arrangement is zoiezo erg dun.

Ook vind ik dat er geen mooie opbouw in het nummer zit, en de piano op het einde duurt wel erg lang, zo van: ik heb geen idee wat ik met het arrangement kan doen, dus dan maar een piano copy/pasten.

Maar verder klinkt het als een goed stukkie huisvlijt !
Geef wat meer aandacht aan detail, zoek wat betere geluiden bij elkaar en maar de track iets minder eentonig!

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Welkom op dit forum!

Wie bent u?
Wat doet u?
Waar komt u vandaan?
Welke apparatuur gebruikt u?
En hoe heeft u ons gevonden?

Synthforumleden zijn altijd nieuwsgierig :D

ik dacht dat we dat op deze moanier niet meer zouden doen :)
zoiezo verkeerd forum voor voorstellen heer mod......

Ik hoor volgens mij een bekend arpje. Access Virus?

Op zich wel een grappig nummertje. Beetje vreemd, maar wel lekker.

Piano vind ik ook wat minder.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Het klinkt erg blij (...) Het drum arrangement is zoiezo erg dun (...) geen mooie opbouw (...) piano op het einde duurt wel erg lang (...) meer aandacht aan detail (...) betere geluiden (...) iets minder eentonig!

Staat genoteerd! Hartelijk bedankt. Echt. :)

Origineel geplaatst door bambamstudio
Zelfs een preset volgens mij ( niet erg hoor )

Random arpeggio... ik vind UP, DOWN en RANDOM zo algemeen dat ik het geen preset wil noemen. Er was eens een interessante discussie over presets op het Karma-forum en copyrights (Mag je met presets een hit scoren? In zowel artistieke als juridische zin).

Origineel geplaatst door quisnam
Random arpeggio... ik vind UP, DOWN en RANDOM zo algemeen dat ik het geen preset wil noemen. Er was eens een interessante discussie over presets op het Karma-forum en copyrights (Mag je met presets een hit scoren? In zowel artistieke als juridische zin).

ja die discussie heb ik gevolgt....erg onzinnig allemaal :)

( ja ik heb ook een karma :) )

ik kan er niet veel mee, het klinkt erg braaf en

hmm..wat een rare structuur? De break na 50 seconden is wel al erg snel, en ook is de break niet echt overtuigend. De geluiden (met name de el. piano) vind ik niet zo prettig (gladjes).
Na 1.30 (dat is ook wel erg snel) heb je een soort fade out want ik moet ineens de speakers harder knallen wil ik de rest nog horen.. en die rest is ook wat raarrr. IMO

Hmmm.. ik zou dus nog deze track goed door de mangel halen, want het is nu nog een beetje "kijk is wat ik al kan met mijn nieuwste software en synth" track..

okee, doe met deze kritiek wat je zelf wilt!

gr
Arv

Back