Hoi ik heb wat kritische insteek nodig. Ik heb deze te veel aan een stuk geluisterd en wil graag horen wat jullie zouden verbeteren, veranderen en waar het nog verder naartooe zou mogen evolueren of veranderen. Merci om eens te luisteren en kritiek te spuien
Die lasers zijn prominent in de mix en ik mis een dikke bas
Misschien de bas uit die lasers filteren, sidechainen op de kick en er een sinusbas eronder zetten?
Waar je dan weer saturatie op kan zetten.
Tis maar een idee
ga next level, doe een stutter met één sound (en de rest weg) als break en kom dan volop terug. Eventueel zelfs time stretched zoals fat boy slim right about now. Het effect is ook soms zo aanwezig dat de rest lijkt te ducken.
En als dat je ding niet is, vocals er over.
Herkenbaar, in zo'n geval laat ik een track een paar weken liggen en dan opnieuw luisteren.
Bij deze track zou ik de sound in het begin niet meteen vol in de reverb zetten maar wat droger, dan kan je die reverb bewaren voor later in de track en zit er ook meer progressie in die sound.
Dikke sound! Wellicht zou je wat voort kunnen borduren op die wat meer mellow sound die er rond 1:28 in komt, en dan even zonder stereo growls maar met wat anders, en dan later weer terug? Of een totaal onverwachte upbeat wending. Ik zeg maar wat.
Hij is een stuk opgeknapt zeg, cool!
Echt een leuke track ook. lekker die breakbeat aan het eind.
Alleen kapt hij abrupt af. Hoe een track eindigd vind ik ook belangrijk.
Bij mij is het zelfs zo dat als ik geen wauw gevoel heb nadat een track is afgelopen ik nog eens naar de structuur ga kijken.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.