Help... ik zoek een bepaald nummer...

bakkerij.......

Stamgast
In de bijlage staat een happy hardcore nummer, alleen nou is mn vraag hoe het nummer heet

Sorry voor de volstrekt botte en ongetwijfeld gruwelijk stomme vraag, maar als ik op je "Zoeken" knop druk zie ik alleen maar "waar komt deze sample vandaan" en "hoe maak ik dit nummer na" of "hoe heet dit nummer".

Ik weet ook dat niet iedereen te koop loopt met wat 'ie gemaakt heeft, maar ik zie ook niks in 't track forum staan. Ben je bezig met een grote database van "cliche" geluiden aan te leggen?

Origineel geplaatst door Yoozer
Sorry voor de volstrekt botte en ongetwijfeld gruwelijk stomme vraag, maar als ik op je "Zoeken" knop druk zie ik alleen maar "waar komt deze sample vandaan" en "hoe maak ik dit nummer na" of "hoe heet dit nummer".

Ik weet ook dat niet iedereen te koop loopt met wat 'ie gemaakt heeft, maar ik zie ook niks in 't track forum staan. Ben je bezig met een grote database van "cliche" geluiden aan te leggen?
Ik kon me lachen niet meer bedwingen toen ik dit las, vooral die laatste alinea:D

wel jammer hoor, die happy hardcore revival...

Ja bakkerij....

Je muzikale smaak valt me erg tegen...

;) :D

jooow, ja ik ben altijd best nieuwsgierig als ik een bepaald nummer hoor hoe die heet. en ja ik probeer mijn collectie uit te breiden. maar in het vervolg zal ik maar 1 topic gebruiken

Back