[TRAK] Emerald Regime

Mooie geluiden! wow! Het is alleen niet echt een track maar meer een soundscape. Ik verwachte eigenlijk de beats, maar die bleven (helaas) uit. Ik weet natuurlijk niet wat jij ermee bedoelt en of het een track in ontwikkeling is?
Ik zou het in iedergeval wel een gaaf intro vinden!

Ik zie de lichtshow al voor me, En dan plots komt de 6 uit de grond. applaus, gejuich, getier gefluit!

goe gedaan 6 !

:okdan:

Begint met een reversed dingetje , coole bliepjes, synthsweepje, goeie soundscape/intro. Snel drumritme en bass (misschien d&b) zou na de intro er wel bij passen. Een goed interootje in ieder geval!:okdan:

Vond de volgende track toch beter :confused:

Het zou zo een mooie intro van een hardcore plaat kunnen zijn.
Lekker ranzig en earie.

ik vind em veel te herhalend voor een soundscape. Knip em kleiner en je hebt een grappig intro voor een plaatje IMO

Ik moet zeggen dat je voor een Hardcore hater wel aardig aanvoelt wat voor sfeer er nou bij een Hardcore track hoort ;)

Dikke bas er bij, rammelende 909 hihats, snijdende Alpha Juno strings, wat pads en bliepjes en klaar is ie.

deze is wel cool maar ik zit de hele tijd te wachten op
de één of andere geflipte beat maar die komt er jammer
genoeg niet. dus ben ik eens ff bezig geweest met je
trackie. :D emerald regime "remix" is niet af ofzo maar gewoon om je een ideetje te geven hoe ik het zie...of hoor. :engel:

Origineel geplaatst door isnieZot
dus ben ik eens ff bezig geweest met je
trackie.

wow dat klinkt echt te gek. heb er bijna geen woorden voor. :okdan:
ik ga zelf ook eens een poging wagen:doei:

Back