Je meest bizarre optreden ooit....

wat voor'n muziek maakte hij dan, en wat voor'n feestje was het?

t was n back 2 jack feesje , acid house, disco edits enzo

de artiest in kwestie was hieroglyphic being
zn labtop was smiddags stuk gegaan, dus draaide hij wat meegebrachte ceedees

tering , n mix van rolling stones , zz top , the love boat theme en nog meer vage shit
ook draaide hij iets te enthousiast en te vaak de bas weg
en volume n beetje op peil houwe was ook niet zn sterkste kant

hij zal vast vette muziek maken, maar dit ging nergens over

voor de rest wel n hele aardige gast:kroon:

haha :) ik zou ook niet gebleven, ofwel langs de kant zitten en een dikke toeter blazen :D

Hmmmm eeeuh.. jaar of 13 geleden in Adam op een illegaal feestje... We moesten optreden in een gekraakt gebouw van 5 hoog denk ik... Wij op de begane grond... We waren goed en wel 15min bezig en de zaal kregen we plat, altijd goed als t maar niet op gang wil komen met t publiek. bovenste verdieping was ook een gesloten feest bezig naar t schijnt.... lift was kapot... en een zekere meneer dacht de lift te gebruiken, en loopt zonder pardon de schacht in en donderd naar beneden.. En ja dood.. heel vervelend en triest natuuk.... terwijl we een week daarvoor een feestje hebben afgezegd en wat heet daar reed een met liefdesverdriet overspoelde man met zn vrachtwagen de zaal in.... T leek wel of er een vloek over onze "band" zat....

muzikantje met podiumvrees hier ha ha

kon laatst voor 1 000 000 mensen optreden voor tv ( omdat ik de bazin van man bijt hond ken )

ja dat is het wereldje van het kruiwagen effect en ja die kwam ik dus op mijn pad tegen op een dag..

alleen ik durf niet helaas : door mn podium angst

het enige concert dat ik ooit heb weg gegeven was in mijn eigen huis voor mijn kat die voor de kachel lag te slapen....

met podiumvrees valt goed te leven aleen ha ja het balletje gaat nooit rollen bij mij dat is wel jammer ( en saai-ig )

een publiek hebben : ja das ultiem hey ? voor een muzikant...

Hmmmm eeeuh.. jaar of 13 geleden in Adam op een illegaal feestje... .................... T leek wel of er een vloek over onze "band" zat....

nee joh , das iets amsterdams
rond die tijd ook iemand uit n raam zien flikkeren van 3 hoog :(
op n illegaal amsterdamse fuif

meestal ook buitenlanders die vage streken uit halen

En plots schiet me weer te binnen dat de laatste keer in Rote Sonne in Munchen een meisje plots mn handen begon te aaien tijdens het mixen. .................. Toen ben ik gelijk maar gestopt met drinken die avond. Duitsers...

duitsers :)
keer in berlijn gespeeld , staat er voor t podium n meisje me constant aan te kijken en te wenken
ik op n gegeven moment er op af(waren nog met zn 3en toen dus kon wel ff)
pakt mn handen vast , kijkt me heel lief aan en vraagd of we geen tribal konden spelen(was toen ff populair)
ik in mn beste steenkolenduits uitgelegd dat t n acid avondje was en dat ik nie ff 1,2,3 andere muziek kon "maken "
ze barste bijna in tranen uit , zei me dat ik haar heel erg teleurstelde en beende de zaal uit

mij zwaar verbouwereerd achterlatent:?

italianen zijn nog gekker :eureka:

keer op n illegale megarave in turijn gespeeld
feest van 2 dagen in n ouwe velgenfabriek van fiat
met n paar duizend van t pad italianen

zaterdag nacht(dag2) ga ff n luchie scheppen
kom ik buiten , blijkt n deel van t pand(was echt n megafabriek) in de fik te staan
vollop brandweer , die n beetje werden lastiggevallen door vago italoos
nergens geen politie of carrabieniere te zien
alleen 1 soort van veldwachter , die als n volleerd fascist rondliep op t feest

naja , fikkie geblust , daarna ff laten horen hoe we t in nederland doen:)
geslaagde nacht gehad , smorrges nog n halve e gescoord en lekker door de fabriek gespaced
en souveniertjes gescoord

rijden we tegen de middag de poort uit , HALT , politie(op zn italiaans)
vollop carrabienierie met machinegeweren ,keken allemaal even chagereinig}:|
iedereen zn paspoort laten zien(behalve ik en de gastheren, zie der van n afstandje wel itaiaans uit)
bus doorzocht(onze zakken vol met slechte hasj en wat gevonden trippies)

komt er n fiatje aangescheurd met 2 gasten
die remmen hard , 1 van die gasten fotografeert t hele tafereel n paar keer en ze scheuren weer verder:?
we werden gesommeerd om snel weg te gaan en ook snel italie te verlaten:doei:

naja , nog n nachje gebivakeerd in n zwaar gebarricadeerd kraakpand en maar weer terug gereden
das ook n verhaal op zich maar minder romanties;)

Een Hiphop feest ergens in 't centrum van Zaandam in 1987
waar bij ook een live optreden van een Hiphop crew, gasten rapte zowat hun keel door middeuh
na hun eerst song keken ze naar de publiek "Geen reactie, geen applause, nada" ik had dit nog nooit meegemaakt, track 2, na afloop "geen reactie",..die gasten hadden zelfs een TR808 meegenomen, ze hadden een vette beat op gestart,..en ja hoor waarop 1 gast reageerde,..en die was stom dronken,..na de 3 track hadden ze het maar op gegeven, de locale DJ zette een "Salt N Pepa" op met "Push it" de zaal liept meteen vol,..je had die gezichten van die rap groep moeten zien hahaha

Ooit heb ik beide polsen (met skateboarden) gebroken.

2 dagen later moest ik in het paard in Den Haag draaien op onze maandelijkse dnb avond.

Stond ik daar dus :dj: met 2 gips poten, af en toe was het hele gevoel uit mijn handen en 1x heb ik toen ook de naald eraf geslagen. toen deed ik net of het erbij hoorde:duivels:

Tja Crazy T is niet voor niets mijn artiesten naam.

Er zijn nog wel veel meer bizarre dingen gebeurd maar dit was toch het ergst.

Hmmmm eeeuh.. jaar of 13 geleden in Adam op een illegaal feestje... We moesten optreden in een gekraakt gebouw van 5 hoog denk ik... Wij op de begane grond... We waren goed en wel 15min bezig en de zaal kregen we plat, altijd goed als t maar niet op gang wil komen met t publiek. bovenste verdieping was ook een gesloten feest bezig naar t schijnt.... lift was kapot... en een zekere meneer dacht de lift te gebruiken, en loopt zonder pardon de schacht in en donderd naar beneden.. En ja dood.. heel vervelend en triest natuuk.... terwijl we een week daarvoor een feestje hebben afgezegd en wat heet daar reed een met liefdesverdriet overspoelde man met zn vrachtwagen de zaal in.... T leek wel of er een vloek over onze "band" zat....

Zoduju..bizar man. tja op die kraak feestjes gebeuren vaak rare dingen. Brand, ME, Berovingen, mensen die gek worden. ed ed.

Dat van jouw is wel het bizarste....

2 dagen later moest ik in het paard in Den Haag draaien op onze maandelijkse dnb avond.

Stond ik daar dus :dj: met 2 gips poten, af en toe was het hele gevoel uit mijn handen en 1x heb ik toen ook de naald eraf geslagen. toen deed ik net of het erbij hoorde:duivels:

Dat meen je niet,..hahaha
"het Paard van Troj" het ging om een smak met geld dit je kon verdienen
en je kon geen nee zegge? :dubbel:

muzikantje met podiumvrees hier ha ha

kon laatst voor 1 000 000 mensen optreden voor tv ( omdat ik de bazin van man bijt hond ken )

ja dat is het wereldje van het kruiwagen effect en ja die kwam ik dus op mijn pad tegen op een dag..

alleen ik durf niet helaas : door mn podium angst

het enige concert dat ik ooit heb weg gegeven was in mijn eigen huis voor mijn kat die voor de kachel lag te slapen....

met podiumvrees valt goed te leven aleen ha ja het balletje gaat nooit rollen bij mij dat is wel jammer ( en saai-ig )

een publiek hebben : ja das ultiem hey ? voor een muzikant...

Mischien een idee om je podium angst te trainen. ik heb wel wat tips.

1. neem je gitaar mee naar buiten en ga spelen in het openbaar

Als dit lukt ben je toe aan de tweede stap.

2. ren in je naakie over Rotterdam C.S.

als je dit kunt, is je podium angst weg:D

that s the spirit !!!!.. gewoon doorgaan! :okdan:

Back