Grafmeester
No brain, no pain!
er worden toch geen namen genoemd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat voor'n muziek maakte hij dan, en wat voor'n feestje was het?

Hmmmm eeeuh.. jaar of 13 geleden in Adam op een illegaal feestje... .................... T leek wel of er een vloek over onze "band" zat....

En plots schiet me weer te binnen dat de laatste keer in Rote Sonne in Munchen een meisje plots mn handen begon te aaien tijdens het mixen. .................. Toen ben ik gelijk maar gestopt met drinken die avond. Duitsers...

met 2 gips poten, af en toe was het hele gevoel uit mijn handen en 1x heb ik toen ook de naald eraf geslagen. toen deed ik net of het erbij hoorde
Hmmmm eeeuh.. jaar of 13 geleden in Adam op een illegaal feestje... We moesten optreden in een gekraakt gebouw van 5 hoog denk ik... Wij op de begane grond... We waren goed en wel 15min bezig en de zaal kregen we plat, altijd goed als t maar niet op gang wil komen met t publiek. bovenste verdieping was ook een gesloten feest bezig naar t schijnt.... lift was kapot... en een zekere meneer dacht de lift te gebruiken, en loopt zonder pardon de schacht in en donderd naar beneden.. En ja dood.. heel vervelend en triest natuuk.... terwijl we een week daarvoor een feestje hebben afgezegd en wat heet daar reed een met liefdesverdriet overspoelde man met zn vrachtwagen de zaal in.... T leek wel of er een vloek over onze "band" zat....
Ooit heb ik beide polsen (met skateboarden) gebroken.
2 dagen later moest ik in het paard in Den Haag draaien op onze maandelijkse dnb avond.
Stond ik daar dusmet 2 gips poten, af en toe was het hele gevoel uit mijn handen en 1x heb ik toen ook de naald eraf geslagen. toen deed ik net of het erbij hoorde
Tja Crazy T is niet voor niets mijn artiesten naam.
Er zijn nog wel veel meer bizarre dingen gebeurd maar dit was toch het ergst.

muzikantje met podiumvrees hier ha ha
kon laatst voor 1 000 000 mensen optreden voor tv ( omdat ik de bazin van man bijt hond ken )
ja dat is het wereldje van het kruiwagen effect en ja die kwam ik dus op mijn pad tegen op een dag..
alleen ik durf niet helaas : door mn podium angst
het enige concert dat ik ooit heb weg gegeven was in mijn eigen huis voor mijn kat die voor de kachel lag te slapen....
met podiumvrees valt goed te leven aleen ha ja het balletje gaat nooit rollen bij mij dat is wel jammer ( en saai-ig )
een publiek hebben : ja das ultiem hey ? voor een muzikant...

Ooit heb ik beide polsen (met skateboarden) gebroken.
2 dagen later moest ik in het paard in Den Haag draaien op onze maandelijkse dnb avond.
Stond ik daar dusmet 2 gips poten, af en toe was het hele gevoel uit mijn handen en 1x heb ik toen ook de naald eraf geslagen. toen deed ik net of het erbij hoorde
Tja Crazy T is niet voor niets mijn artiesten naam.
Er zijn nog wel veel meer bizarre dingen gebeurd maar dit was toch het ergst.