Je meest bizarre optreden ooit....

een keer , jaren 80, optreden met een discoband in renesse.
zondagmiddag , in een grote discotheek.
het was pak um beet, 35 graden.
onderweg ging bij rotterdam de huur auto stuk, midden op dat grote verkeersplein met die zwart /wit tegeltjes.
hebben een half uur stil gestaan, en hoewel ik de ballen verstand van auto's heb ( ik weet alleen dat je er mega smerige klauwen van krijgt) kon ik het ding , zonder uit te stappen repareren (het was een opelbus , dacht ik, de stang van het gaspedaal was losgerammelt)
dus te laat aankomen in renesse, precies nul personen in de tent, die lagen allemaal op het strand, en de zangeres bleek ook stil te staaan aan de andere kant van nederland met autopech.
heb met de eigenaar geregeld dat we voor de halve gage niet zouden spelen.
groeten,
jeroen

Okee ben nu wel in the mood om even te reageren op deze thread, het is nu 6.03 op zondag ochtend heb net een feesie achter de rug op de stubnitz....switch, wim the bomb......spreek je vd week....

anyways....

verleden jaar moest ik optreden in fort IV te antwerpen....eenmaal aangekomen daar was het echt de meeste dope plek waar ik gedraaid heb.....daar aangekoemen werdt ons eigenlijk al meteen substanties aangeboden in liquide vorm die ik niet kon af slaan ...dus ook gedaan;)

er is daar een deur in een berg en dat is dan fort IV.....ok koel....
van 6 tot 7 was ik de afsluitende dj..... dus ik draaien...zo wappie als een berggeit....vriend van me die mee was draaide een dikke hollandse stik en daar wou een belgisch grietje wel van mee roken......
op een gegeven moment kijk ik op en ze staat te surfen aan de dj booth die ik nog net op tijd kan redden van een zekere ondergang.......ze stond al met de decoraties in haar hand.......top!!!
twee platen verder staat ze in haar blote nakie (MOOOIE TIETEN) voor me en wil me behoorlijk gaan nemen zo achter de decks.....
dat pikte de organisator weer niet want die had zoiets van "ja maar daar heb ik die gozer niet voor betaald" en trok de slet weg....die op haar beurt weer in elkaar zakte en werd afgevoerd door een paar broederse van het rode kruis.......het enige wat ik dacht was zoiets van: "en ja en mijn kruis dan?"
binnenkort weer draaien daar...gaat vast weer leuk worden:D

ps het heeft me dus 10 minuten gekost om dit te verwoorden en alle typos eruit tehalen...ghehehehehe

ze werd, op zijn oud hollandsch gezegd, ongesteld en dus was het nateluurlijk™ begrijpelijk dat de broeders van het rode kruis er aan te pas moesten komen...

"ga uit de broek voor barbapappa" :dj:

:D 8)

mijne was om 11:00

er was slechts nog een handjevol freaks... en ik maar rammen, en hard ook heh. ze gingen helemaal loos... alleen dr was 1 vrouwtje... en die kwam echt de hele tijd naar me toe... KAN HET NIET WAT HARDER???????? je draait echt goed! (lol) Maar kan het niet wat harder???????? gooi ik die kick er weerin begint ze weer to hobbelen en te schreeuwen... t mens had geen stem meer over en was zo doof als een kwartel volgens mij.
pffff sochtes optreden met slechts nog wat freaks in de zaal is bizar

en ook de reacties die je dan kan krijgen over je gear :/
''oooh knopjes!? dat doe ik ook met mijn playstation'' ofzoiets :erm:

En plots schiet me weer te binnen dat de laatste keer in Rote Sonne in Munchen een meisje plots mn handen begon te aaien tijdens het mixen. Ik was er niet heel enthousiast over(ik meen ga weg te hebben geschreeuwd de eerste keer, schrok me dood) en ook zo jammer was dat ze na de dj-wissel net zo vrolijk de volgende dj begon te handstrelen. Later op de avond zag ik haar geloof ik nog een soort yoga-achtige plashouding aannemen op de maat van Sueno Latino. Toen ben ik gelijk maar gestopt met drinken die avond. Duitsers...

Das zeker datzelfde mens wat een paar maanden geleden daar de sprinkler installatie heeft getriggerd door er een aansteker bij te houden...schade een halve ton ofzoiets

Ja, dat was feest, volgens mij staat het filmpje daarvan op ... Door dat k%*-wijf kon ik draaien met betonnen vloer waardoor de akoestiek een schaduw van de vorige keer daar was. Niet dat het slecht was, maar als "de houten doos" volledig staat is het echt fantastisch om daar te draaien, man wat een geweld.

Het ergste optreden heb ik in '88 gedaan met m'n punkband hel&verdoemenis zijn net 10 min aan het spelen komt er een groep skinheads binnen. Dus toen ik vroeg of ze niet met zijn alle zelfmoord konden(de enige goeie fascist is'n dooie) plegen brak er een gigantiese vechtpatij uit. Toen de skinnies eruit waren gegooid hebben we nog een 1/2 uur kunnen spelen en toen kwam de politie om polshoogte te nemen.

Laatst gewijzigd:
Het ergste optreden heb ik in '88 gedaan met m'n punkband hel&verdoemenis zijn net 10 min aan het spelen komt er een groep skinheads binnen. Dus toen ik vroeg of ze niet met zijn alle zelfmoord konden(de enige goeie fascist is'n dooie) plegen brak er een gigantiese vechtpatij uit. Toen de skinnies eruit waren gegooid hebben we nog een 1/2 uur kunnen spelen en toen kwam de politie om polshoogte te nemen.

:)

Wat makko had van kan het niet wat harder komt me bekend voor.
Ik zeg dan meestal : dan neem je nog meer pep en dan komt het allemaal goed ;)

Geloof dat het optreden ergens in 2001 was...we waren (toenertijds onder de naam 2 Wikked) een live set aan het maken onder de grote zaal van de Winkel van Sinkel te Utrecht.
Tegelijk was er boven een soort van hippe modeshow aan de gang ook met muziek en DJ's...alleen stopte deze halverwege ons optreden.

Punt was toen we in het begin bezig waren stond er een handjevol mensen...maar zo snel de modeshow gedaan was kwamen er even tig modellen en hun vriendinnen in onze zaal om te komen dansen e.d.

Had nog nooit een optreden gedaan in een volle zaal met 75% dames....was smullen geblazen....en teveel afleiding om onze liveset echt goed te doen....;)

Meest bizar was voor mij met m'n band ergens in 97 ofzo. Ik moest 3 dezelfde sets van een uur in ..... De zwaar beveiligde gevangenis in Vught voor zo'n 100 deliquenten per set. De gehele backline werd gechecked, we weren gefouilleerd moesten mobieltjes inleveren enzo. 4 Bewakers voor het podium. Echt heel bizar. Werd wel erg goed betaald overigens en we waren lekker op tijd thuis want het moest allemaal 's middags.

Ik speelde ooit met een funk-coverbandje op een huwelijksfeest in de Ottonenkerk in Utrecht. Hadden we even pauze, komt de ceremoniemeester langs en vraagt of we toevallig ook iets vreemds rond de kadotafel hadden gezien.. Bleek dat er twee grote vazen waren gejat.. Kijk, dan heb je dus écht geen vrienden, als ze de kado's van de tafel jatten tijdens je huwelijkspartij...
Bewijs van die stelling: we konden anderhalf uur eerder kappen dan de bedoeling was, want toen stonden alleen nog het bruidspaar en de wederzijdse ouders op de vloer. De rest (ongeveer 200 man!) was naar huis.. Wat een gruwelijke vertoning!!!

Het ergste optreden heb ik in '88 gedaan met m'n punkband hel&verdoemenis...

molen_hel_verdoemenis.jpg

yummy!

actrice-scheert-haar-af-verkoopt-het-en-gaat-met-de-opbrenst-lekker-eten_5_460x0.jpg

nou , mn laatste was ook weer vrij memorabel

niet vanwege mijn lijfsetje
maar om de artiest die voor me speelde/draaide(ik zal geen namen noemen, maar hij koste veel geld en kwam uit chicago)

die kreeg t voormekaar om in n halfuur tijd de zaal leeg te draaien:doei:

de 5 zatlappen die nog op de dansvloer stonden toen ie klaar was
stonden er na mijn lijfsetje ook nog , anders was t me eerste optreden voor
personeel en wat slapende matties:gaap:

Back