Geld

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

justin

Shauna
Heeft iemand enig idee hoelang het duurt wanneer je geld overmaakt naar Luxenburg.

Het geld is van me rekening(postbank) geschreven op 8 januari(donderdag). Zou het geld dan deze week wel op de rekeing zijn van die gene in Luxemburg.

Aangezien hij de deal wil cancelen,als het vrijdag nog niet op zijn rekening staat.Aangezien ik een 2e transactie moest uitschrijven waar ook weer tijd tussen ging zetten tja...

Mischien iemand enig idee of het geld deze week dan wel overgeschreven zou zijn.(mensen die weleens wat overgeschreven hebben naar het buitenland,hoelang duurde het dat die gene het geld kreeg bijgeschreven.)

Bedankt,anders heb ik dus een probleem.

Licht er ook aan of je alles goed heb ingevuld vooral de BIG code is erg belangrijk.

Re: Geld

Origineel geplaatst door justin
Het geld is van me rekening(postbank) geschreven op 8 januari(donderdag). Zou het geld dan deze week wel op de rekeing zijn van die gene in Luxemburg..

Fax anders je afschrift (als dat mogelijk is), misschien geeft dat hem/haar/hun meer zekerheid?
Naar de postbank gaan is wel beter (bellen KAN ook, maar langsgaan werkt misschien beter?)

SucceS

meestal z'n 5 tot 6 dagen bij de ABN tenminste, zou t gewoon effe aan de bank vragen ofzo....

Ik heb 2x geld overgemaakt naar Duitsland en 1x naar de UK.

Naar Duitsland duurde het ongeveer 2-4 dagen. Engeland geloof ik iets langer.

Bic en Iban is inderdaad wel belangrijk.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back