ff voorstellen!

t-con

chaoss designer
hey allemaal,

IK ben t-con en luister normaal gesproken naar de naam jamy. sinds een jaar maak ik techno, tekno en af en toe wat hardcore. IK ben zeker van plan dat live ten gehore te gaan brengen want het is geen standaart techno soundje!!
veel apperatuur heb ik niet maar ben wel tevreden met wat ik nu heb voorlopig dan..:D
Ik ben in het bezit van een yamaha RM1X en een korg kaoss pad 2 hopelijk komt daar nog snel een korg electribe es-1 bij en een microkorg:halleluja
verderrest ben ik eigenlijk nog maar een beginner maar hopelijk kan ik hier met al mijn vragen terecht.
met vriendelijke greets,

T-CON "jamy"

Re: ff voorstellen!

Origineel geplaatst door t-con
verderrest ben ik eigenlijk nog maar een beginner maar hopelijk kan ik hier met al mijn vragen terecht.
Wij zijn allemaal beginners, dus kom maar met die vragen!

OK komt ie dan:

als ik iets van mijn arpeggio wil opnemen hoor ik bij het overgaan van bijv de 8e maat weer naar de 1e maat dat hij overslaat het is maar een fractie. dit hoor ik als ik hem overdub en als ik hem replace.

woon je trouwens in strijp? ik heb daar ook gewoond samen met mijn inmiddels ex! woonde in lievendaal. simon van leeuwenstraat!

OK komt ie dan:

als ik iets van mijn arpeggio wil opnemen hoor ik bij het overgaan van bijv de 8e maat weer naar de 1e maat dat hij overslaat het is maar een fractie. dit hoor ik als ik hem overdub en als ik hem replace.
Helaas, vrind! Ik heb geen ervaring met een RM1x, maar er zijn genoeg RM1x eigenaren, dus misschien kunnen zij jullie helpen.

Ik woon op de Cederlaan, met uitzicht op het evoluon. :)

welkom :D

ik woon nu sinds kort weer in geldrop maar ik ben echt op en top strijps *D :okdan:
Ik ga eens iemand zoeken die veel van de RM1X afweet hardstikke bedankt voor de tip!
hopelijk kan ik je snel eens wat laten horen.

thnx allemaal!! fijn om hier te zijn!!!!!!!:dj: :biertje:

Welkom!

OK komt ie dan:

Ik ben een rm1x-eigenaar. Probeer eens eerst de arpeggio op te nemen, en dan de quantize functie te gebruiken op die track.

thnx crhrizz zal het gelijk gaan uitproberen als ik thuis ben!
:)

hey mensen bedankt voor dit warme welkom!!:biertje:
had nog ff een vraagje wat vinden jullie van een korg ms 2000r is dat wat?
wat kan ik anders of beter krijgen in dezlfde 2e hands prijzen catagorie?

gegroet jamy

AlohA :doei:

woon je trouwens in strijp? ik heb daar ook gewoond samen met mijn inmiddels ex! woonde in lievendaal. simon van leeuwenstraat!
Woon je weer in strijp?

Back