[Mellorack] Beta release versie 2.02

Slipperman

Rooibosje iemand?
Zo mellorack versie 2 is bijna af :) Zoek beta testers die eventueel de controllers kunnen testen met bijvoorbeeld midiman oxygen 8 of andere controller...

bijgevoegd is een screenshot van de voorlopige layout... Deze word nog aangepast. Tevens kan je zien welke geluiden er in zitten. Dat zijn er nu 9... 9 mellotron tapes dus waaronder 2 choirs, 1 brass, 1 flute en 4 strings en dan nog watcher of the skies geluid...

echter het pakket is rond de 30 MB groot... (jaja hehe ;) ) maar nog wel gratis en heb geen download server dus zal per msn moeten uploaden.

wallsofsound@home.nl is het adres :)

layout is voorlopig zo:) ik kies dus voor blauw met zwart/grijze knoppies op een zwart paneel met blauwe of rode leds... en blauwe VU meters...

Attachments

• mellorackv2beta.jpg
    mellorackv2beta.jpg
    36,1 KB · Bekeken: 126
heee wat is dit nou voor een project ?

leuk leuk leuk !!

ik wil wel helpen beta testen
en een gelikte interface designen voor je ..

pb me maar .. lijkt mij erg leuk !

Origineel geplaatst door MadR
heee wat is dit nou voor een project ?

leuk leuk leuk !!

ik wil wel helpen beta testen
en een gelikte interface designen voor je ..

pb me maar .. lijkt mij erg leuk !

dit is het project mellorack waar ik in de zomer al mee was begonnen en toen dertijd had ik al versie 1 die ook al door diverse forumleden veelvuldig in het gebruik is en door diversen ook al in nummers te horen is (googel bijvoorbeeld ;) ). En tja ik krijg ook meer samples van mensen toegestuurd etc dus kom ik nu op het punt versie 2 uit te brengen...

iemand op het Genesis forum had de 1e versie uitgeprobeerd en vergeleken met Gmedia's Mtron. Toch vond hij mellorack beter klinken want dat brakke dat hebben ze bij Gmedia opgepoetst... Dit zijn wat rauwere mellotron samples. Leuke is dat je hier zelf je sound kan shapen door een simpele envelope generator...

VAnmiddag trek ik samples etc. Die komen er dus op :)

Overigens bedankt voor je aanbod voor de interface :biertje: Ik kijk in hoeverre ik zelf kom met het ontwerpen ervan... Mellorack 1 was ook simpel (zie bijgevoegde screen) maar toch effectief...

mellorack.jpg

Origineel geplaatst door 6 trak
zeg erm... heb jij daar wel tijd voor? ivm 9090... ;)

maar ziet er weer loik uit slippah...

ach wat is tijd als je jong bent *D
en die 9090 hoeft niet in 1 keer af ..

ik heb nog 2 bigspenders op me hunt lijstje staan dus geld groeit me niet op de rug ...
lekker rustig aan is mijn moto ..:-)

Heb net de beta versie 2 getest. Heel mooi. Vooral de combinatie van 2 tapes en de envelopes maakt dat je heel wat bijzondere dingen eruit kan halen. Ik hoor een verbetering van de strings. Vooral de dark string vind ik heel bruikbaar. En de flutes, wauw, daar zijn geen woorden voor ...

'k Heb geen bugs ofzo gemerkt. Wel crasht m'n computer iedere keer ik mellorack afsluit :confused: (had ik ook al bij Mellorack v1)

Maar toch:

Leve Mellorack!!! :halleluja

mellorack beta is dus uit en in februari komt de full release uit. Ik heb besloten er shareware van te maken... Reden daarvoor zijn server kosten... Mellorack gaat E8.99 kosten. beta testers krijgen hem uiteraard gratis...

Ik zoek nog 1 betatester die mellorack met een midi controller kan testen om tekijken of alle controls ook daadwerkelijk werken...

Vergelijkbare discussies

Back