Arv
Robot
ok.. ik kan de knopbewegingen opnemen en afspelen.. RPN/NRPN aan de lsb/msb aanduiding te zien. Dus ik kan maar 5 parameters totaal aansturen (micron=5knoppig).. Is dat niet wat aan de magere kant?
R
R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Ik lees een hoop verhalen over de 'main knob' die niet meer werkt of afgebroken is, is dit ding echt zo fragiel?

geen cc data ontvangen dat is toch niet van deze tijd!!!
waardeloos.
Unabhängig von dieser Einstellung kann der ION sowohl CC, als auch NRPN empfangen.

Origineel geplaatst door JugJug
De Micron is (buiten de Mod matrix) niet met cc's te besturen, maar met nrpn's. Blijkbaar (ik heb geen Ion) kan de Ion-gebruiker zowel Cc's als Nrpn's kiezen. Daarvoor is de micron niet minderwaardig of "waardeloos". Het is gewoon een andere manier van werken.
Er is in de Ion thread ook een micron mixermap/device panel gepost. k ga deze opnieuw hier posten (lijkt me nuttiger![]()

Origineel geplaatst door MokuM
Sinds gisteren ook een Micronnetje...
Even door de Setups, Patterns, Rhythms en Programs heengeskipt (klinkt zo a heull lekker) en dit weekend ga ik er eens goed voor zitten met de manual op schoot en een kopje koffie dr bij...![]()
Later!!
erbij De gast die dit heeft gemaakt is echt een held! Alleen, zie ik het goed en kun je hiermee zoals de meeste panels geen patches opslaan?
Origineel geplaatst door Lennox
neem een lekkererbij
![]()

En een Nrpn-list.....(Er zitten enkele foutjes in==> zie Ion thread)

Origineel geplaatst door Lennox
neem een lekkererbij
![]()

De BCR2000 doet ook aan NRPNs... zal eens kijken of ik dat aan de praat kan krijgen met die NRPN lijst erbij... Mijn dank is groot
Heb je je OS al geupdate naar 1.10? Dit was namelijk een bug die dan pas werd opgelost.
Heb je je OS al geupdate naar 1.10? Dit was namelijk een bug die dan pas werd opgelost.
)Origineel geplaatst door J3773
misschien kunnen we met zn allen een mooie map ontwikkelen