Haalooowaaaa

R

R2B

Guest
Ik zal mezelf ook maar ff voorstellen. Ik reageer wel eens op de naam Roy. Ik woon in Weert in het warme zuiden van het land;)
Ik draai onder de naam R2B en zit hier in mn eigen studiootje (welke al leuke vormen aan begint te nemen) zefl wat in elkaar te flansen.

Ik had gehoord dat hier de "echte" muziekfreaks zitten die weten waarover ze praten. En dat moeten we dus net hebben!

CU
R2B

Welcome!!
grover.jpg

1) Welke stijl muziek?
2) Wat voor gear heb je?
3) Muziek online?

[de 3 meest gestelde vragen]

gegroet en welgekomen!
heel veel fun hier :okdan:

zoals zoidsity al zei: graag wat meer info, wij zijn nieuwsgierige freaks ;)

tot posts!

greetz

cloudy

:doei:

WELKOM :D

Oke hier wat meer info voor de neusjes

De styl die ik maak hangt een beetje af van mijn stemming. maar de grootste brok is toch wel hardstyle. Ik probeer er wel een flinke draai aan te geven, want wat het nu op dit moment nog voorstelt??? Vernieuwing! Ik heb op dit moment nog niks online staan. Ik ben daar niet zo happig op. Misschien binnenkort!

Waar ik mee werk: Pentium4/2,4Ghz geluidskaart M-audio Delta 1010, spirit folio mixer (net de Eurodesk MX9000 besteld van Behringer, dus die spirit gaat eruit!) Edirol UM880 midimerger, dbx-ddp, Composer pro - behringer, Ultraflex Pro- Behringer, MPX100 - Lexicon, yamaha PSR500 (masterkeyboardje), ROland MC505, Roland JV1080, Roland JP8000, Nordrack

Dat is wel het interessantste om te vertellen.:biertje:

ja dat klopt.......... maar het gaat er nog altijd om ......Wat..... je ermee kunt en niet HOEVEEL je hebt!

Geef me de keuken van Braakhekke...... en ik kan nog niet koken 8)

Back