Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sureshotstudio
hmm als ik me niet vergis licht er bij mij op school nog een doos met van die modules ergens in een hoek met alle frontjes en printplaten los enzo maar ziet er verder goed uit.... moet ik toch maar s een grotere tas kopen......

Het stomme van modulars is dat bijna elke idioot bereid is om 100 euro per module te betalen en als geheel moet je blij zijn als je voor een formant 800 euro krijgt.Origineel geplaatst door OnAcid
Ben ik de enige die het enigzins dubieus vind om een (goede) Formant in stukjes te verkopen?
Je gaat een VW Kever toch ook niet uit elkaar halen om dan de onderdelen los te verkopen...

Maar een heel systeem heb ik niet meer nodig... Een extra VCO of een VOCODER module misschien wel! Kijk, daar doelen ze op! Plus die voeding... Als je veel modules los verkoopt aan verschillende mensen, dan gaat de helft van die mensen ook op die voeding bieden. Ping!Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
ik ben even gaan tellen op die ebay pagina en kom als ik een mooi systeem ervan zou willen bouwen
met de prijzen die er nu staan op 950€ excl. verzendkosten. en ze gaan in het geheel voor ongeveer 800?
zonder bouwuren? dan zou je jezelf wel een paar honderd euro kunnen besparen door een hele te zoeken toch?
mis je misschien weer de kick van het zelf bouwen alleen
Hij is gebaseerd op de Elektor vocoder, en geschiktgemaakt voor een formant (dus gebruik makend van de bus als ik het plaatje met onderdelen zie). Zo lees ik het in ieder geval.Origineel geplaatst door Boemtsjak
Is dat nou een Formant vocoder of een Doepfer vocoder of een andere vocoder? :confused: Er zitten nog een aantal andere modules tussen die meer op zelfbouw modules lijken.
Nope.. Die was al weg. Ik had daar ook een bod op gedaan.Origineel geplaatst door Draakje
He Jeroen,
Heb jij die bak van Pierre uit Hoog/Bovenkarspel, gekocht. Mooie bak he, heb je dat zwarte dozen systeem van STEIM toevallig ook bij Pierre gezien, had ik nog bijna gekocht.
Groeten,
Roel
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Die VCOs zijn voor meer dan 100 euro per stuk weggegaan.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2373111304&category=46983&rd=1
Kijk, dat is de kracht van los verkopen.