alle korg microkorg preset sounds in een refill

olafmol

[EXPANSIONS]
ik had laatst toevallig een microkorg in mijn studio, die heb ik vervolgens even helemaal gesampled. De samples zijn mono, 16bits, 44.1KHz, genormalised naar 0dB. De microkorg is opgenomen door een focusrite trakmaster pre-amp om het line-signaal op +4 pro te krijgen, en vervolgens mijn delta44 ingegaan. Ik heb geen mulitsampling gedaan, ook niet hele lange samples of loops gemaakt, sommige geluiden hebben effecten erover en er zitten ook 1 of 2 overstuurde samples tussen, maaaaaaarrrrrrrrrrrr............er zijn er 115, en daar moeten er zeker wel een paar bruikbare tussen zitten lijkt me ;)
De refill is 20MB groot, voor liefhebbers zonder Reason kan ik ook de .WAV's wel los in een paar zip's online zetten..

http://www.expansions.nl/filez/samples/microkorg_presets.rfl

Olaf

Ik heb de micro, maar ga toch es even kijken wat je gebrouwen hebt Olaf.
Cool om online te zetten overigens:)

ik ben wel geinteresseerd in de wavs olaf. zou je die misschien online willen zetten?

Origineel geplaatst door virkaz
ik ben wel geinteresseerd in de wavs olaf. zou je die misschien online willen zetten?

hier nog iemand ! :)

ok okokokokook! WAV's komen er zsm aan...

He olaf, supertof!

Bedankt!

lijkt me ook wel interresant ja aangezien ik half van plan was er één aan te schaffen...

ik wacht op de wav's

Origineel geplaatst door Bazz
lijkt me ook wel interresant ja aangezien ik half van plan was er één aan te schaffen...

ik wacht op de wav's

ehhmm....het zijn gesampelde presetjes hoor...dat komt niet eens in de buurt van wat je met een microkorg kan doen ;)

niet??? :)

nee, ik wil ze alleen hebben om te luisteren wat je zoal voor geluid uit die microkorg kan halen, zonder dat het weer zo'n semitrance sequensje is wat je op alle demo'tjes hoort...
vandaar

Een rfl bestand is een refill voor reason. Kun je alleen met Reason gebruiken en is dacht ik nog niet te converteren naar ander format.

Toppie Olaf thnx, altijd interessant :D

gr. Mario

Back