Arv
Robot
Is Reason zo slecht dat ie zelf dat soort sounds niet gegenereerd krijgt? Ik heb zelf ook een microKorg, en de sounds zijn lekker, maar nou niet echt 'super' dik ofzo
Arv
Arv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Arv
Is Reason zo slecht dat ie zelf dat soort sounds niet gegenereerd krijgt? Ik heb zelf ook een microKorg, en de sounds zijn lekker, maar nou niet echt 'super' dik ofzo
Arv

Origineel geplaatst door olafmol
nee, de subtractor is bv door een van de nord/clavia mannen ontwikkeld, en de mahlstrom door de gast die typhoon OS voor de tx16w, en nu de micro-tonic drumsynth heeft gereleased......
ik heb dit gewoon voor de heb gesampled, en er snel een refill van gemaakt, lekker handig....soms kun je juist met samples ineens hele onverwachte resultaten krijgen, door ze bv heel hoog of laag te transposen....dusse....zie hier het antwoord op uw (suggestieve?) vraag![]()

en de .WAV's komen er echt zsm aan![]()
ik kijk er zo hoopvol naar uit 
heb helaas niet echt meer de vrije beschikking over ongelimiteerd dataverkeer dus de wav's ga ik maar niet online posten..sorrie

Dat kan ik wel.Origineel geplaatst door mikemix
Misschien iemand die jou daar mee kan helpen?
Moet te regelen zijn lijkt mij.........

Origineel geplaatst door Arv
IMO boeien de presets van dit beestje echt niet. Gewoon dit ding kopen en lekker je eigen sounds maken, daar krijg je veel coolere sounds mee!