alle korg microkorg preset sounds in een refill

Is Reason zo slecht dat ie zelf dat soort sounds niet gegenereerd krijgt? Ik heb zelf ook een microKorg, en de sounds zijn lekker, maar nou niet echt 'super' dik ofzo

Arv

Origineel geplaatst door Arv
Is Reason zo slecht dat ie zelf dat soort sounds niet gegenereerd krijgt? Ik heb zelf ook een microKorg, en de sounds zijn lekker, maar nou niet echt 'super' dik ofzo

Arv

nee, de subtractor is bv door een van de nord/clavia mannen ontwikkeld, en de mahlstrom door de gast die typhoon OS voor de tx16w, en nu de micro-tonic drumsynth heeft gereleased......

ik heb dit gewoon voor de heb gesampled, en er snel een refill van gemaakt, lekker handig....soms kun je juist met samples ineens hele onverwachte resultaten krijgen, door ze bv heel hoog of laag te transposen....dusse....zie hier het antwoord op uw (suggestieve?) vraag ;)

en mensen, zijn de samples nog een beetje bruikbaar? zo ja, dan kan ik binnenkort ook een DX200 presets refill uploaden... en de .WAV's komen er echt zsm aan ;)

Origineel geplaatst door olafmol
nee, de subtractor is bv door een van de nord/clavia mannen ontwikkeld, en de mahlstrom door de gast die typhoon OS voor de tx16w, en nu de micro-tonic drumsynth heeft gereleased......

ik heb dit gewoon voor de heb gesampled, en er snel een refill van gemaakt, lekker handig....soms kun je juist met samples ineens hele onverwachte resultaten krijgen, door ze bv heel hoog of laag te transposen....dusse....zie hier het antwoord op uw (suggestieve?) vraag ;)

Zit wel wat in ja..

suggestief? neuh joh.. ;)

en de .WAV's komen er echt zsm aan ;)

enig idee wanneer deze beschikbaar zullen zijn ? :) ik kijk er zo hoopvol naar uit :)

ja ik ben ook eens benieuwd naar de Wav Wav'jes, om eens goed te horen hoe dat microdinges blaft

heb helaas niet echt meer de vrije beschikking over ongelimiteerd dataverkeer dus de wav's ga ik maar niet online posten..sorrie

heb helaas niet echt meer de vrije beschikking over ongelimiteerd dataverkeer dus de wav's ga ik maar niet online posten..sorrie

Misschien iemand die jou daar mee kan helpen?
Moet te regelen zijn lijkt mij.........

Ja dat zou errug fijn zijn :D
Misschien even wat gratis accountjes openen? Hmm ohnee die mag je nie gebruiken als opslagplaats :(
Ik kijk iig ook uit naar de zempels!

Origineel geplaatst door mikemix
Misschien iemand die jou daar mee kan helpen?
Moet te regelen zijn lijkt mij.........
Dat kan ik wel.
Over hoeveel mb gaat het?

IMO boeien de presets van dit beestje echt niet. Gewoon dit ding kopen en lekker je eigen sounds maken, daar krijg je veel coolere sounds mee!

Origineel geplaatst door Arv
IMO boeien de presets van dit beestje echt niet. Gewoon dit ding kopen en lekker je eigen sounds maken, daar krijg je veel coolere sounds mee!

dat is het em net ... kopen ... met plezier ... maar met welk geld :)

als je de presetss al kan gebruiken is toch al mooi :)

btw, hoeveel megabyte is het eigenlijk, die wav files ? eens zien of ik ze online kan helpen zetten ...

Back