fatar & vriendin's huisje/studio

Fatar

Drum Pad?
Bij deze ff de plaatjes van mij en me vriendin ons huisje en studio :D

Attachments

• groenelicht.jpg
    groenelicht.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 100
deze dus grrr, bij kiezen van ander plaatje blijft ie dezelfde weergeven, ook na vernieuwen van de pagina...:S

Attachments

• mixer.jpg
    mixer.jpg
    77,5 KB · Bekeken: 76
foto's zijn niet super gelukt, maar geeft een beetje een indruk hoe wij een beetje spacen de hele nacht..lol :D en dat ook nog zonder alcohol of drugs.. we houden beide van sprookjes en fantasie en dat vind ik ook lekker als ik muziek aan het maken ben. de foto's van de apparatuur zijn ook niet zo goed te zien, maar toch.. vond het wel grappig.. volgende maand eerst monitoren en dan maar eens sparen voor een echt top apparaat :D

ow ook nog wel leuk om te vertellen. alles wat je ziet aan interieur is met de hand gemaakt. alles is door lekker zelf te gaan knutselen. beetje rob de tuinman, maar dan met invloeden van 1001 nacht lol. zoals dat kastje met de sneeuwman ook die heb me in totaal 4euro aan materiaal gekost en als je hem in het echt ziet zou je zeggen dat dat ding gewoon iets van 100euro heb gekost... heerlijk man

En nu weer over naar de computers... uh... DJ gear... uh... ik bedoel natuurlijk kleurstoffen... of nee, doe maar synthesizers. ;)

(ik slaap 's nachts)

Origineel geplaatst door 6 trak
dank voor deze... erm... zeer wazige bijdrage... :D

op een wazig forum horen wazige foto's :D:D:D

Op de laatste twee foto's na zou ik bijna zeggen dat je in een spookhuis met kerstverlichting woont... maar dat zal ik wel verkeerd gezien hebben 8D

Origineel geplaatst door Fatar
volgende maand eerst monitoren en dan maar eens sparen voor een echt top apparaat :D

Of wat dacht je van een fatsoenlijke lamp ;)

Wat is dat nou op de zesde foto? Ik zie volgens mij een DX200, maar wat is dat ding in dat rack? Het lijkt wel een afbeelding van iets, maar ik neem aan dat het dat niet is.

haha:D die eerste 5 zien er behoorlijk efteling uit, heb je ook je tuin volstaan met kabouters en pratende paddestoelen?

wel gloeiende. maak ik ook een x foto's en ben ik eens orgineel in huis en dan gaan we weer denken dat ik de hele dag in een strak tijgervel door de kamer heen loop en met een zweepje mijn visite te lijf ga ;0 wat betrefd de gear op die foto's, valt wel weer terug te lezen onderaan bij mijn signature. Tis niet zoveel als sommige misschien, maar ik ben der dolgelukkig mee en wou dat delen en nu doen julie zo en ik voel me nu echt depressief.. *snik..prrrtttt..snotter..snik..snik..* ;{

Back