WAAT?! Apres Ski meuk maken in zo'n studio ??!!

Origineel geplaatst door Contender#1
Ik ben het volledig 6track eens. Je kunt een studio vol met de vetste spullen hebben staan, als je geen verstand hebt van het spul, dan zul je er nog niet veel uithalen (alhoewel het wel makkelijker wordt, of moeilijker als je TEVEEL spul hebt staan).
Ja, maar hij haalt er -wel- wat uit, ook al kan hier misschien niemand dit langer dan een half uur aanhoren.

Met een studio als deze wat debiele apres-ski liedjes maken... Tja, als ik wist dat ik er geld mee ging verdienen, deed ik dat ook, hoor.
Ik denk niet dat die kerel dat zelf wist, maar gewoon uitvond "hee, hier is wat aan te verdienen". Groot gelijk dat 'ie zich dan een studio gaat bouwen. De meeste uitvindingen worden niet gedaan door "Eureka!" maar door "verrek, en als ik nou eens aan dit knopje draai?"

Maar ik vindt het zonde en diep treurig... Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat ik apres-ski DIEP-DIEP-HEEL ERG DIEP treurig vindt!!!
Naja, je hoeft er als producer maar een paar keer naar te luisteren. Voor de verdere rest luister je lekker de complete collectie van Warp op je ultraluxe hi-fi set, of in je BWM. Iedereen gelukkig :)

Aansteker in de studio? Zou er ook een asbak staan dan?:bekdicht:

Nèèy...

Nèèy...

..die ligt er om die baard op te warmen..

Origineel geplaatst door Nemco
Aansteker in de studio? Zou er ook een asbak staan dan?:bekdicht:

maar alle stekheid op een gokje....

maar alle stekheid op een gokje....

...wat voor een dwarsgebakken opname-apparatuur gebruikt hij? Ik bedoel dus niet die elektrieke lambrisering maar die tafel met ingebouwd beeldscherm.
Als je niet beter wist zou je zeggen dat meneer van de beveiliging is. -> dat verklaart gelijk dat bekertje koffie en die aansteker.}:|

<<no offence, sucker>>:biertje:

Back