• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

akai samplers oudjes niet 100%

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
te koop 2 akai samplers

1x een s900 werkt goed alleen het display verlichting gaat soms wel en soms niet aan (invertor moet vervangen worden)
Elfoil is al vervangen dus als het de verlichting het doet dan heb je een duidelijk mooi blauw afleesbaar display

1x een akai S612 kan niet meer samplen maar voor de rest werkt hij nog wel
convertor waarschijnlijk stuk

bijde voor 150€ ophalen

kan evt ook los verkocht worden

staat er ook nog steeds

ok voor de 612 misschien leuk voor iemand die hem wil gaan oplappen nu halen voor 30€
de s900 mag weg voor 100€

ok ik wil er snel van af

85€ voor de s900
25€ voor de s612

en willen de mensen die achterlijke lage bedragen bieden lekker hun schoonmoeder vervelen want ik word daar een beetje moe van

met toeval vandaag een andere invertor binnen gekregen dus het display werkt weer

ik zal een nieuwe advertentie maken

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back