Dat basslijntje panned me hier ietsjes te veel naar links, voor de rest erg minimaal... maar hey, het is minimal
Er mag van mij wel ietsjes meer gebeuren met percussie of die vocal sample, want ook al is het minimal techno, het moet wel een beetje boeiend blijven.
vind het geheel wel lekker klinken,de stemmen zijn perfect,maar ik vind ondanks het feit dat de track minimal is,em toch een beetje saai...en de snare erg storend,die staat echt wat te hard en teveel naar de voorgrond alsof het het belangrijkste geluid is in de compositie...verder denk ik dat een betere more flowing groove geen kwaad kan,gezien je toch een minimaal percussie/drums assortiment hebt,zorg ervoor dat de drumgeluiden elkaar mooi aanvullen en gezamelijk een groove neerzetten,ik denk dat de track dan veel krachtiger overkomt en veel boeiender blijft...dus schuiven met die drumnootjes zou ik zo zeggen!!! verder klinkt het goed!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.