Alesis 3630

bob303vs909

Ach und Weh
Ga vanavond een alesis 3630 ophalen voor 60 eurootjes...vraagje: een wijze beslissing? Hij heeft ook nog een midiver4 voor 160,- staan....

Is erg goedkoop, k heb er ook eentje en ben er niet kapot van, maar voor dat geld zou ik het niet laten.

Er zijn betere compressoren. De alesis 3630 vind ik te weinig pit hebben. (ook krijg ik wel eens klikjes met de noise-gate)

Origineel geplaatst door DJ41
Is erg goedkoop, k heb er ook eentje en ben er niet kapot van, maar voor dat geld zou ik het niet laten.

Er zijn betere compressoren. De alesis 3630 vind ik te weinig pit hebben. (ook krijg ik wel eens klikjes met de noise-gate)

Welke compressor vind je wel pit hebben?

3630 is vooral geliefd vanwege de sidechain compressie mogelijkheid..

Ik heb er ook eentje.. maar ik moet nog steeds een adapter gaan regelen ergens.. :erm:

Overigens kun je op het .net instucties vinden om hem om te bouwen naar een aanzienlijk beter geluid..

Toch een fijn apparaat idd voor side-chaining, is geen geld 60 eu :P

Ik heb het idee dat m'n compounder heel anders reageerd op side-chain input, minder fel ofzo

mag e op slot? threat is al zo oud als wat....ik heb hem inderdaad voor 60 gehaald, na een jaar is adapter doorgefikt en sindsdien staat ie op de bovenste plank....
Overigens het verhaal over de mods is wel weer interesting....

Back