[club/elektronica]

Dies: coole beat, ik ben niet zo weg van de lead sound, staat een tikkie los van de rest vind ik. Verder vind ik het een beetje een saai nummer.

Dice: gave sounds, vocals vind ik er erg goed inpassen, ik vind alleen dat de groove wat gaat vervelen op de lange duur. Verder een okee nummer!

Volgens mij heb je bij Dies zomaar wat met het losse handje in zitten spelen en ben je vergeten te quantiseren. Die vind ik dus (helemaal) niks. Vreselijke klank ook. Sorry.

heb je club track geluisterd,lekker chil,ben niet van alle akkoord keuzes even gecharmeerd maar wel een lekker rustig trackie om lekker naar te luisteren,er zit ook zeker wel een goede groove in,en vind niet echt dat de melodien nog strakker vinden,vind het prima klinken zo.....meer club please!!!

Track 1: erg netjes! Mooi afgewerkt, goede geluiden (behalve misschien die bassdrum; als je 'm in het begin goed hoort klinkt-ie toch wel erg als 'thud'; gaaf basje trouwens), goede mix. Leuke vocalen ook. :) Ik vind wel dat er een beetje weinig gebeurt voor de 5 minuten dat-ie duurt, maar misschien dat dat minder uitmaakt als je er echt 'in' zit. En ouwbollig rules! ;)

Track 2: klinkt goed en toch niet; erg lounge en rustig (een prettig gevoel op deze tijd van de dag :P), allemaal goede en smaakvolle geluiden en ook niet te lang, maar dat melodiegeluid... Ik neem aan dat je dat een beetje jazzy bedoelt en dat het daarom vaak zo raar valt, maar ik vind het toch wel érg raar klinken; meer naar foutjes dan naar bedoeld jazzy, en het geluid is ook erg dun, zeker vergeleken met de rest. Ik neem aan dat ook dat contrast bewust is, maar nu klinkt het bijna naar een iele piano.

Back