[synth pop] spaceship

Zeer goed dit!! ...ik dacht even dat ik 'Air' aan het draaien was.

Ik mis nog wel heerlijke percussie een zoals iemand wel eens zei, meesterlijke bassen.
ik vind dat lo-fi sweepje er in net iets te ruig..goed bezig!

Klinkt lekker. :)

Origineel geplaatst door tim
Als ik op de link klik krijg ik een zwarte pagina!? raar...

dat heb ik dus ook.. raar he.. en ik heb er wel bij gekund...

Origineel geplaatst door 6 trak
idd behoorlijk air ditte...

Goed of slecht?

Mijn allergrootste inspiratiebron is inderdaad moon safari, kan ik moeilijk wegsteken. Ik vrees dat het me blijft achtervolgen. :)

S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D!! :D voor de liefhebber onder ons!!!!!

zeer air inderdaad, maar er mag wel nog iets in, al kan ik niet zeggen wat, misschien wat mijn voorgangers postten.
het mist een soort "punch" dat air soms heeft, snap?
(punch en geen punch, moeilijk te omschrijven)
en dat lo-fi geluidje mag er van mijn part in blijven!!!

anywayz, doe zo verder :okdan:

greetz

cloudy

Zaterdagmorgen 11:10u, ik zet deze track gewoon nog een keertje op! Heerlijk gewoon!!

Zo dat klinkt lekker..
heerlijk kalmpjes en relaxed
behoorlijk Air zou ik zeggen. :D

toch misschien nog net ff ietsie meer variatie? in de chords bedoel ik dan. Ik wacht de hele tijd op een chord change..

top!

Arv

Origineel geplaatst door Arv

toch misschien nog net ff ietsie meer variatie? in de chords bedoel ik dan. Ik wacht de hele tijd op een chord change..

Ik snap wat je bedoelt en in de eerste versies was er inderdaad een akkoordenwisseling tussen het "refrein" en de "strofe". Maar het werkte niet echt, dus heb ik de beslissing genomen het zelfde akkoordenschema te nemen, maar met overgangakkoorden...

De punch moet er normaal nog inkomen als ik de percussies opneem, dan wordt het geheel wat "swingender".

Bedankt voor de opmerkingen :halleluja

:okdan: Mooie plaat om mee op te staan; iets minder voor de zaterdagavond misschien. ;) Hij doet in ieder geval schitterend wat ermee bedoeld is (ik bedoel, klagen over een gebrek aan drums en drive is hier natuurlijk niet van toepassing). Goede mix ook; alleskomt duidelijk en los van elkaar door. Ik meen trouwens enkele Radioheadinvloeden te bespeuren; zal wel door die gitaar komen?

Origineel geplaatst door Toon
Hey Synthesizer11, heb als bezigheidstherapie (kater uitwerken) een paar dingen toegevoegd aan je nummer. Het loopt niet echt perfect synchroon, maar ja.

http://users.pandora.be/Forced_Dimension/Echo - Spaceship_remix.mp3

nu is het nog meer Air geworden denk ik :)

Ja inderdaad niet erg synchroon :confused: ;)

Het heeft wel iets, maar ik hou de drums er heel bewust uit. Het "Sebastien tellier syndroom" noem ik het.

Ook met de bass wacht ik nog totdat het perfect zit en ik vind dat het zonder bass ook nog wel klinkt.

Ik wil je anders gerust wel de audiotracks doorsturen en het tempo geven, dan kan je je naar hartelust uitleven. 8)

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Ik wil je anders gerust wel de audiotracks doorsturen en het tempo geven, dan kan je je naar hartelust uitleven. 8)

Dat zou misschien wel handig zijn :D

Back