vernieuwde site

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Errol

The difference is Clear
jongens en meisjes.......................tromgeroffel...................................boing!!!!!/crashhhhhhhssssssssss

Onze website is b ijn aa klaar.
Voor fotootjes en gear list kijk es op www.cut-n-clear.com

"echte" tips zijn welkom.

Houdt er rekening mee dat niet alles af is.

Kijk, dit ziet er strak uit. Overzichtelijk en informatief zonder veel peoha! Zoo kan het dus ook..
Mijn zegen heb je Errol

ik hoop daar toch ooit is met wat werk aan te mogen kloppen!

Arv

Als hij toch nog niet af is mag je die knakker ook even laten weten dat die dynamic HTML dingetjes net met Mozilla/Firebird browser werken. En dat de meta tags goedgezet worden zodat de zoekengines je beter (eerder) weergeven voor zoekende mensen.
Blijft vakwerk he. ;)

Het ziet er wel 'slick' uit verder. :)

Origineel geplaatst door Arv
Kijk, dit ziet er strak uit. Overzichtelijk en informatief zonder veel peoha! Zoo kan het dus ook..
Mijn zegen heb je Errol

ik hoop daar toch ooit is met wat werk aan te mogen kloppen!

Arv

kijk dat hor ik nou graag8)

je bent welkom.:)

Het is weliswaar nog niet af maar ik probeer zoveel mogelijk uitleg te geven over hoe een cd productie bijv. werkt.
Omdat we hebben geadverteerd in de telegraaf (boehoehohe sorry:D ) a.s. zaterdag moesten de prijzen alvast in de site staan.
Ook die van onze cdr/dvdr towers (rabbit duplicators)

Fuse, geloof me, de persoon die deze engine heeft gemaakt weet echt wel waar die mee bezig is.
We werken alweer zo'n 6 jaar samen en samen ook hebben we heel wat intereactieve CD-Roms gemaakt voor de platenmaatschappijen.
Ik zal zeker je opmerkingen bij hem plaatsen maar ga er ook van uit dat de site nog niet af is.
Dus nog effe geduld pcguru:D

ziet er leuk uit errol. ik had liever voor wit gekozen ipv zwart en blauw derbij in. maar is kwestie van smaak. vind wit persoonlijk vaak wat proffesioneler uit de bus komen, maar het gaat om het werk dat geleverd word.

toch desalnietemin een goede site hoor.

Saai hoor....er zijn duizenden mooiere lettertypen op het net te vinden.....;)

ziet er zeker overzichtelijk uit en kleurkeuze is ook fris... maar had je niet beter die oranje navigatie bar bij het bovenste frame in kunnen bouwen? nu verdwijnt ie nl als je naar beneden scrolled... je hebt dus qua breedte wel aan andere resoluties gedacht maar niet in de hoogte dus :)

Hehe.

Zeker beter dan de site van Klaus Schultze.
(op de ondeugende foto's na dan ;) )

En tjsa, ik zit nu ook al weer (precies) 4 jaar bij een bedrijf dat oa professionele (database driven) websites maakt. Maar vormgeven blijft een vak apart. En dat is hier goed gelukt.

En pcguru niet echt. Meer allround computernerd. ;)

Origineel geplaatst door dione
Saai hoor....er zijn duizenden mooiere lettertypen op het net te vinden.....;)

Dione, in dit geval gaat het mij niet om een flitsende geanimeerde flash toestand.
Daar is de inhoud te zakelijk voor.

Het lettertype is gekozen omdat het niet gaat hoe mooi/cool het lettertype eruit ziet maar hoe makkelijk het wegleest.
De meeste lettertypes lezen niet lekker weg.

Origineel geplaatst door fuse
Als hij toch nog niet af is mag je die knakker ook even laten weten dat die dynamic HTML dingetjes net met Mozilla/Firebird browser werken. En dat de meta tags goedgezet worden zodat de zoekengines je beter (eerder) weergeven voor zoekende mensen.
Blijft vakwerk he. ;)

Het ziet er wel 'slick' uit verder. :)

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. De menu's werken niet goed met mozilla. Jammer :(

Origineel geplaatst door LoFiye
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. De menu's werken niet goed met mozilla. Jammer :(

Kijk, hier heb ik wat aan.
Maandag geef ik hem die info door.

bedankt

mooi gedaan :okdan:

ik hoop alleen als ik binnekort overstap naar mozilla, dat bepaalde problemen uit de weg geruimd worden ;)

greetz

cloudy

Origineel geplaatst door Errol
Kijk, hier heb ik wat aan.
Maandag geef ik hem die info door.

bedankt

Voor de rest is het een mooie site...duidelijk en informatief..

Nog een klein dingetje. Als je vanuit het hoofdscherm klikt op de aanbieding voor het masteren van een audio-cd dan zie ik het volgende:

deze aanbieding is geldig tot: 01 - 01 - 2000

Origineel geplaatst door LoFiye
Voor de rest is het een mooie site...duidelijk en informatief..

Nog een klein dingetje. Als je vanuit het hoofdscherm klikt op de aanbieding voor het masteren van een audio-cd dan zie ik het volgende:

deze aanbieding is geldig tot: 01 - 01 - 2000

tis gerepareerd. bedankt voor de tip

nice errol !!

wist niet dat jullie die UA dingen hadden .. cool !
en laat wat horten zodra dat lounge project van jullie klaar is ..

*D

Ziet er prima uit!

Je kunt gelijk vinden wat je zoekt, en dat is iets waar veel sites de fout in gaan naar mijn idee. Het enige wat ik zou veranderen is de homepage, dus de sectie 'Over Ons' als beginpagina instellen.

Erg leuke studio trouwens! :{

Origineel geplaatst door MadR
nice errol !!

wist niet dat jullie die UA dingen hadden .. cool !
en laat wat horten zodra dat lounge project van jullie klaar is ..

*D

Er staat al een nummer van ons op het album van adani en wolf van therapy records.
Het nummer heet "so sensual"

Dit jaar worden er voor een paar nummers arrangementen gemaakt.
En worden die opgenomen met een kamerorkest bij Chris Beckers (zie info studio's op onze website)

Op www.pick-a-track.com worden binnenkort stukjes muziek gezet.

Zoals jullie ook wel weten kost dat heel veel tijd dus ik doe mn best.

Bedankt tot zover voor de tips.

Als jullie op en aanmerkingen hebben over bepaalde teksten die erin staan, laat me het gewoon weten.
Ik ben toch niet te beledigen:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back