X-Rated
pr0n
Dit is de eerste opname van mij en mijn bandje >>Zvenix<<
Let niet op de site die half af is
De track kun je >>HIER<< downloaden.
Geef je mening over de kwaliteit van het geluid, zijn de levels goed, is alles goed geequalised
Let wel, het is de eerste keer dat ik zo intensief met Cubase te werk ben gegaan
Tips zijn altijd welkom 
P.S. Helaas is deze track zonder bass omdat deze pas dinsdag opgenomen kan worden, maar ik ben gewoon dol enthousiast over ons zelf opgenomen plaatje. De laatste pauze is de pauze waar de bas een solo doet
Onze gear:
2x Shure SM58
1x Mic van een tientje
Soundcraft Spirit Notepad mixer
Custom samengestelde Tama drumkit
B.C. Rich Warlock Electric guitar
Epiphone Les Paul Standard Plus guitar
Vintage Bass
Marshall MG100DFX amp
Yamaha PSR 450 Keyboard
Vivanco SR 140 Stereo Headphones
PC:
Intel P IV
512 MB DDR RAM
SB Live! 5.1
120 GB hdd
Fujitsu Siemens Flatpanel speakers.
De band:
Let niet op de site die half af is

De track kun je >>HIER<< downloaden.
Geef je mening over de kwaliteit van het geluid, zijn de levels goed, is alles goed geequalised
Let wel, het is de eerste keer dat ik zo intensief met Cubase te werk ben gegaan
Tips zijn altijd welkom 
P.S. Helaas is deze track zonder bass omdat deze pas dinsdag opgenomen kan worden, maar ik ben gewoon dol enthousiast over ons zelf opgenomen plaatje. De laatste pauze is de pauze waar de bas een solo doet

Onze gear:
2x Shure SM58
1x Mic van een tientje
Soundcraft Spirit Notepad mixer
Custom samengestelde Tama drumkit
B.C. Rich Warlock Electric guitar
Epiphone Les Paul Standard Plus guitar
Vintage Bass
Marshall MG100DFX amp
Yamaha PSR 450 Keyboard
Vivanco SR 140 Stereo Headphones
PC:
Intel P IV
512 MB DDR RAM
SB Live! 5.1
120 GB hdd
Fujitsu Siemens Flatpanel speakers.
De band:
Laatst gewijzigd:
zou het behoorlijk moeilijk krijgen om er nog iets van te bakken met dit materiaal.
). Het enige probleem is het exporten naar een fatsoenlijke mp3, want daar gaat een heleboel kwaliteit verloren terwijl het in cubase toch erg goed klinkt.
) nu wel erg hard. Denk eraan dat de melodie de publiekstrekker is; het herkenbare gedeelte moet er altijd ver bovenuit komen. Toetsen iets omlaag (staan nu ook wel hard t.o.v. de drums), gitaar iets omhoog, gitaarmuur en bas eronder voor diep en power, en je bent al een heel eind. 

in jullie volgende nummer een solo-battle, maar hanfgt helemaal af van wat voor sound jullie willen maken, willen jullie richting children of bodom kun je best solo's spelen bijvoorbeeld
Hoe heb je de track zo dynamisch gekregen? Veel plugins, of erg veel EQ? Kun je me de Cubase files van die spullen leveren? Hier kan ik echt veel van leren! We zijn inmiddels ook al overgegaan tot de aanschaf van een Dynamische overhead mic voor de drums.