mijn studio annex crib VI [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Je monitoropstelling is ook niet bepaald ideaal. Je hebt daar toch wel wat plaats zie ik, dus probeer die monitors wat beter op te stellen, want zo heb je er helemaal niks aan ... (probeer ze toch alleszins op oorhoogte te plaatsen)

Meestal werk ik (noodgedwongen) met de hoodtelefoon op, om de buren een beetje terwille te zijn...

Als ik via de speakers luister, zit ik meestel diep onderuitgezakt, en zijn de monitors op oorhoogte ;)

Nee, je hebt gelijk, maar het is er nog niet van gekomen, kwestie van even die dingen wat hoger zetten.. komt wel goed !

Dan plaats ik ook maar even iets, nu ik hier toch ben: zie hier mijn monofone muur:

Studiomono.jpg

Al die Belgen confisceren de geile synths!! :dubbel:

Synthesizer11> Wat zijn dat voor een gave sheets die je aan de muur heb hangen?

Dik hoekje btw! :{

synton syrinx

Hey?! Welkom mede-syrinx eigenaar! :D Dacht dat ik 1 van de weinge was op het forum?! ;)

Die sheets zijn gewoon patchsheets. Omdat ik altijd vrij snel wil werken, en al mijn patchen onthouden wat moeilijk vind, heb ik ze gewoon allemaal aan de muur gehangen. Die foto is wel al een tijdje geleden genomen, nu hangt alles compleet vol met patchen. Spijtig genoeg heb ik mijn digitaal fototoestel opgeblazen (verkeerde voltage) dus het wordt nog even wachten voor andere foto's ;) .

En ik denk dat er wel nog een paar syrinx jongens op dit forum zitten hoor :D .

Die sheets zijn gewoon patchsheets. Omdat ik altijd vrij snel wil werken, en al mijn patchen onthouden wat moeilijk vind, heb ik ze gewoon allemaal aan de muur gehangen. Die foto is wel al een tijdje geleden genomen, nu hangt alles compleet vol met patchen. Spijtig genoeg heb ik mijn digitaal fototoestel opgeblazen (verkeerde voltage) dus het wordt nog even wachten voor andere foto's ;) .

En ik denk dat er wel nog een paar syrinx jongens op dit forum zitten hoor :D .

gnaaf! :mega:

De enige mede eigenaar had er destijds 1?! En dat was synthiaks?! En P-five? Maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb trouwens een blauwe uitvoering! :P

[offtopic] Gebruik jij de syrinx veel?

Origineel geplaatst door Cisco
gnaaf! :mega:

De enige mede eigenaar had er destijds 1?! En dat was synthiaks?! En P-five? Maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb trouwens een blauwe uitvoering! :P

[offtopic] Gebruik jij de syrinx veel?

Synthiaks heeft hem weggedaan voor zover ik weet. En P-five heeft die mooie lichtblauwe(?) versie. Forumlid Allert heeft er ook één dacht ik.

Die blauwe syrinx ziet er ook best mooi uit :{ .

En ja, de syrinx gebruik ik veel. Maar meer voor op de achtergrond.

Mijn hokkie

Mijn hokkie

Wat 'studio' plaatjes
dhedl-1.jpg

dhedl-2.jpg

mackiekaossmpc.jpg

polymorph.jpg

case.jpg

En verder nog wat aankleding:
lamp.jpg

poster1.jpg

poster2.jpg

deur.jpg

-C-

Origineel geplaatst door Saskija
En hier is een blik op mijn muziekfabriek ....

Mooi hoor, :)
Maar kun je die mixer in de linkerbovenhoek wel bedienen ?

Ja hoor. Ik kan vanaf mijn stoel achter de PC of mijn EX5 makkelijk bij de hoofdfuncties van de 01V komen. Als ik in de menuopties van de 01V moet duiken moet ik wel wat omhoogkomen van mijn stoel of opstaan, want anders kan ik het scherm niet goed lezen maar dat vind ik niet lastig. Als ik de XV-5080 wil gebruiken moet ik schuin vooroverbukken om het display te zien en daar maak ik ook geen punt van. Een beetje lichaamsbeweging kan geen kwaad!

Voor wie wil zien wat ik voortaan allemaal uitvreet, mijn websites:

www.orionrecords.nl
www.phochos.org

<offtopic> Geachte moderator, dit kan toch hopelijk wel hè?????????????<offtopic>

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back