mijn studio annex crib VI [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bureau ga ik kleiner maken, vandaar de dubbele 19" rackies.

Attachments

• dsc_0035.jpg
    dsc_0035.jpg
    99,2 KB · Bekeken: 103
Mikemix,

Staat die Microkorg (dat is hem toch he) niet uiterst ongemakkelijk zo en was hij even weggezet op die manier. Lijkt me niet makkelijk om te bespelen zo:D :D

Origineel geplaatst door Cisco
Ziet er productief uit mikemix!;)

Je slaat de spijker op z'n kop...er mag creatief "gewerkt" worden, mooi is van ondergeschikt belang.

mijn creatief gereedschap...

Attachments

• dsc_0037.jpg
    dsc_0037.jpg
    101 KB · Bekeken: 102
Origineel geplaatst door phochos
Mikemix,

Staat die Microkorg (dat is hem toch he) niet uiterst ongemakkelijk zo en was hij even weggezet op die manier. Lijkt me niet makkelijk om te bespelen zo:D :D

Wat ik zeg, het is een tijdelijke situatie, maar werkt erg verfrissend om in te werken, nu pakken we de micro
er even bij en gaan we een potje "jammen".
Maar je moet m ook in een hoek kunnen zetten.

:)

Ben ook weer met wat mixen bezig, gear:

Technics SL-p1200 cd speler, jawel als eerste met pitch toendertijd (1988 ).
Technics SL1610MK2 en Technics SL1025 (niet op de foto).
Beatcounter van Red sound>micro bpm.

Attachments

• dsc_0038.jpg
    dsc_0038.jpg
    127,5 KB · Bekeken: 102
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mikemix
Je slaat de spijker op z'n kop...er mag creatief "gewerkt" worden, mooi is van ondergeschikt belang.

mijn creatief gereedschap...

Het gaat er gewoon om wat er uit komt toch?! Da's het allerbelangrijkst! ;)

:)

Op naar mijn aktieve varianten, is voor de volgende thread.

Attachments

• dsc_0039.jpg
    dsc_0039.jpg
    96,4 KB · Bekeken: 110
Het gaat er gewoon om wat er uit komt toch?! Da's het allerbelangrijkst! ;)

Ik kom er steeds meer achter dat mijn betere nummers in een "rommelige" omgeving tot stand komen.....
Geintje....mee eens gaan met die banaan..

Grappig meubel?! Zelf gefrabiceerd mike?;)

*IKEA*

Is de verborgen schat, is voor 19" gemaakt, kost een drol!
Ik ga er nog altijd van uit dat het door oude mannen van 98 wordt gefabriceerd...*ik hoop het*....

ziet er goed uit!

Maar wat is dat zilveren ronde ding met blauwe licht eronder? (aan je foto's te zien is het verplaatsbaar)... Volumeknop of jogdail ofzo van iets?

Coool. Yawgmoth!!!
Ik moet maar eens langs komen Martijn, ziet er goed uit! Toffe sampler;)

Zeker een vet ding! Begrijp je het dat mensen zo iets verkopen? Je bent welkom hoor!

Origineel geplaatst door Flying Panther
Maar wat is dat zilveren ronde ding met blauwe licht eronder? (aan je foto's te zien is het verplaatsbaar)... Volumeknop of jogdail ofzo van iets?

Dat is een Griffin PowerMate en je hebt het goed geraden. Het is een Volumeknop en een Jogshuttle.

Bureau ga ik kleiner maken, vandaar de dubbele 19" rackies.

Wat zijn dat voor racks... merk, type? Ik wil namelijk ook nog eens zoiets hebben zodat ik wat aan ruimtebesparing kan doen :)

Origineel geplaatst door Nemco
Wat zijn dat voor racks... merk, type? Ik wil namelijk ook nog eens zoiets hebben zodat ik wat aan ruimtebesparing kan doen :)

Bevallen erg goed kan ik wel zeggen, en ze zijn stevig/degelijk gebouwd, kunnen niet alle rekken zeggen.
Ik heb ze in P'end gekocht bij "De Staar", het merk is meen ik: BMX, en de prijs is E135,-
wat ik zeer redelijk vind voor deze kwaliteit:)
Mijn S6000 editten, en mijn 1604 tunen is nu een peulenschil.

Ben de hele boel opnieuw aan het inrichten. Niets dramatisch, gewoon verschuiven.
Nog niet helemaal klaar, maar ik heb al 1 voordeel gevonden aan de nieuwe setup:
Voorheen stond m'n Ikea Jerkertje tegen de raamkant.
Nu heb ik 'm tegen de muur gedraaid en m'n masterkeyboard staat nu met uitzicht op de tuin...

Helemaal met de sneeuw van vandaag vind ik dat best wel inspirerend, eigenlijk! :)

Attachments

• keyboardview.jpg
    keyboardview.jpg
    43,6 KB · Bekeken: 103
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back