mijn studio annex crib VI [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door dob
de blik van Mie'ke...

Leuk dob,

Waarschijnlijk stond de muziek op dat moment net iets te hard, hij trekt zijn ogen op zo'n manier dicht van: Hallo, kan het nog harder???? -LOL-

Phochos:D

Origineel geplaatst door mikemix
Zow...effe een update.....
Ik heb nu de Fostex PM-1 actieve monitors, en dat voor die prijs:)
(je moet voor de gein eens wat reviews lezen, ook ik kan dit bevestigen).
En we zitten nu achter een TFT scherm + de 5000 is vervangen voor
een S6000 en er is een 120 gieg Fire-Wire schijf bijgekomen.
Ik ben compacter gegaan, vandaar dat ik de Jerker maar weer van stal heb
gehaald....

Gaaf kleurtje aan de muur!;)

Meest recente foto van de W.A.H.-Studio, nadat de nieuwe apparaten (Roland EXR5, Yamaha CS1X, Boss BX600) vandaag zijn binnengekomen.:D

Origineel geplaatst door phochos
Meest recente foto van de W.A.H.-Studio, nadat de nieuwe apparaten (Roland EXR5, Yamaha CS1X, Boss BX600) vandaag zijn binnengekomen.:D

Euhh...

Waarom verander jij steeds je setup? Tekort aan inspiratie of geeft het je een kick of verander jij gewoon graag je signature hier op dit forum?

:confused:

ik heb er ook nog een paar:

Attachments

• set1.jpg
    set1.jpg
    50,6 KB · Bekeken: 105
he arv, hoe doe je dat eigenlijk met 2 mixers? Gewoon de één op de ander aangesloten? is dat niet een beetje onhandig met aux e.d.?

Origineel geplaatst door ikke
Euhh...

Waarom verander jij steeds je setup? Tekort aan inspiratie of geeft het je een kick of verander jij gewoon graag je signature hier op dit forum?

:confused:

Omdat ik graag tot voor kort van veranderingen hield, maar probeer nu mijn installatie zo te behouden, moet wel lukken nu omdat ik ook op de software toer ga en dan makkelijker aan nieuwe dingen kan komen dmv downloaden van software.

Phochos

P.S. En het gaat me echt niet om iedere keer mijn 'handtekening' door te geven, ik zet gewoon als ik een nieuwe setup had een recentste foto neer.

Mijn new and improved studio zonder ruimtevretend rack :

Attachments

• stud3.jpg
    stud3.jpg
    62,8 KB · Bekeken: 111
Origineel geplaatst door Mike Rockmore
hoe bespeel jij in godsnaam die onderste synth 8o)

Dat is de bekende voet-synth. Die bespeel je met je tenen! Weg met die pedalen!!

Arv

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
hoe bespeel jij in godsnaam die onderste synth 8o)

Niet...

Dat is mn Yamaha PSR36 keyboard, fungeert nu even als plank

hey coolrunning mag ik een keertje bij je crashen? :D

als ik al deze fotos zie in dit topic, durf ik echt geen foto meer te maken van mijn kamertje....

Zo stukje van de nieuwe studio hierzo :) Met jawel digitale camera gemaakte foto's ;) )

allereerst een shot van me bureau. Daarop een 17" tft met daarnaast een mooie verzameling genesis/collins dvd's, video's. verder nog een 15" CRT die nog word aangesloten. (daarop cubase mixer afbeelden)
Die zwarte panelen zijn voor geluid. Op die plekken komen namenlijk monitoren te staan op stands (fostex PM05).

Attachments

• studio3.jpg
    studio3.jpg
    19 KB · Bekeken: 102
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back