halve track van een nieuwkomer.

Welkom.

Heb je toevallig een linkie.:yamaha:

Origineel geplaatst door michiel blanken
ik had een bijlage toe gevoegd maar dat werkt geloof ik niet

je kan maximum een file van 1mb uploaden als bijlage. dus je zal je mp3 ergens
moeten uploaden

Heej Welkom!

Je kan je track uploaden op www.deadmurder.com (Wire Fm), dat is een site speciaal voor dat doel, ik zit er zelf ook op.
Ben benieuwd. Misschien moet je het even in de thread 'Snippets' zetten. Die is daarvoor.

klinkt goed, drums erg vet gedaan
maar ik zat steeds te wachten totdat het echt begon zeg maar.. lijkt wel soort lange intro :)
het is ff te druk bij 1:36 vind ik

Wat is het nut van een halve track posten :confused: zo kunnen we de opbouw noch de afbouw goed beoordelen, bovendien weten we niet wanneer het nummer op zijn top is en dus echt hoort te rocken? Gaat wat minder op met dit soort nummers, maar toch. Ik denk dan ook maak een hele track :) waarbij je zeker nog open staat voor suggesties etc.
Ik heb em ff gedowned en ik vin de drums en synths op zich heel relaxed klinken maar das ook alles wat ik kan zeggen, want de track is niet compleet :(

Grtz Mike

Dankewel voor jullie reacties
en mike ik ga hard werken aan een eind voor
deze track zodat je het totaal kan beoordelen
:halleluja

gr michiel

Origineel geplaatst door Bahamut
klinkt goed, drums erg vet gedaan
maar ik zat steeds te wachten totdat het echt begon zeg maar.. lijkt wel soort lange intro :)
het is ff te druk bij 1:36 vind ik

Vindt ik niet, lekker zo laten, mag zelfs langer duren. Totaal niet mijn muziek maar het klinkt wel lekker moet ik zeggen...

Leuke drum loop alleen DISTORTION zou wonderen doen, mooi meleo met een zeker mooi geluidje, zou ook deze iets krachtig maken dat ie ff wat lekkerder klinkt. Mooi man als dat 2de melo der in komt, zo`n lekker zacht hoog geluidje, lekker duister.

Oja de kick klinkt ook iets te digitaal, voor de rest een prima track, wil ik wel meer van hooren.

Onder welke style valt dit?

wederom bedankt allemaal helemaal tegek al die reacties:okdan:

wat betreft de drum's er zal zeker nog wat aan worden gesleuteld maar zal het niet veel
drukker maken dan het nu is. Dist hhhmm ik weet het niet ik vind het zelf wel lekker clean zo
en die base line is ook vrij rommelig waardoor ik bang ben dat ie een beetje in het niets gaat vallen.

metatron ik weet zelf ook niet ik welk hoekje deze stijl zit ik probeer zo veel mogelijk verschillende
dingen te maken.

the unholy dikke gear lijst en lekker he die behringer's ik vind ze echt super (heb ze zelf net aangeschaft).

tot ziens allemaal en ik zal het laten horen als ik denk dat het af is
mzzl en gr michiel

ps ik heb me bij wire.fm aangemeld en de track is nu ook hier te downloaden:
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=5479

Laatst gewijzigd:
Back