Doordeweeks posts om bv. 02:30 en 03:45, blijven jullie zo laat op???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
Hallo allen, effe een vraagje ;

Het valt me weer eens op dat ik op een doordeweekse dag (en in het weekend natuurlijk) soms posts zie van mensen tussen 02:00 snachts en 06:00 sochtends...
???
Zijn er hier mensen die tot 04:00 opblijven of misschien snachts werken ofzo???

Hoe doen ze dat??
ik ga doordeweeks om 00:00 pitten ofzo....

:confused:

ik ga meestal pitten als ik moe ben ;)

Soms word ik midden in de nacht wakker en dan MOET ik forummen..

Origineel geplaatst door 6 trak
zeg bass... als jij nou ook eens een thread post na 00:00, wie weet word die dan ook ineens een stuk interesanter...

niet echt een uitgeslapen onderwerp wederom...

het IS nu toch NA 00:00 of niet soms!?

laat ik es behulpzaam zijn en helpen met je onderzoekje.

kzal je voortaan een pb-tje sturen als ik tussen 02.00 en 06.00 post o.v.v. de reden waarom ik nog wakker ben. ;)

:gaap:

Nachtdienst?

Of eh, slapen is voor mietjes.

Begin soms om 04:00 uur met werken, en doe dan vaak ook even het forum bezien. Maar ik verbaas me er ook vaak over hoeveel users er dan online zijn.

Ik vind het vreemd dat jij je erover verbaast, maar goed, mocht je het nog niet weten :
er zijn mensen die niet vroeg hoeven te slapen , omdat ze bijvoorbeeld geen werk hebben of zelf hun werktijden bepalen of inderdaad ivm de 24-uurs economie om 3 uur 's nachts thuiskomen van hun werk.

kortom echt alles is mogelijk anno 2004. (en dit is eigenljik al jaren zo)

ben nog niet fulltime aan t werk en als ik dan vrij ben verschuif mijn dag van 12 uur s'middags tot 4 uur 's nachts, ben ik weer aan t werk is mijn dag van 7 tot 12 ofzo.. ligt eraan of ik moet werken of niet.. :) je suis een avondmens..

In het weekend kun je me nog wel eens tegenkomen na 4:00 op het forum. Verwacht dan geen zinnige posts want meestal kom ik dan net uit de kroeg.
Maar voor het slapen gaan is het wel relaxed om even het forum te checken.

-C-

Valt me wel op. Het zijn vaak dezelfden. ;)

Ik post ook wel eens snacht's maar ik ben geen vrijgezel, ik werk wel freelance (wanneer ik zin heb dus).

Waarom post ik s'nachts? Omdat ik soms ook niet slapen kan en dan ga ik maar een beetje forummen..boeiend..:D

Origineel geplaatst door Yawgmoth
[ot mode] Vraag me af hoe hoog het percentagen vrijgezellen in die groep is[/ot mode]

Maak er een enquete van! :D:D:D

-C-

Toch valt het wel mee hoeveel mensen het zijn...

Attachments

• synthforumstats.jpg
    synthforumstats.jpg
    10,8 KB · Bekeken: 79
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back