foutmelding in RS7000; Illegal file

Musia7000

Ingeburgerd
Het lukt mij ineens niet meer om bij Pattern-Load-All de bestanden te laden. Er wordt steeds Illegal file aangegeven. Hoe moet ik dit nu oplossen? Ik kan trouwens wel losse patterns laden maar meerdere patterns in één keer lukt dus niet meer.En daarbij komt dat ik ook geen demosongs meer kan laden. Da's wel balen, want ik wilde net bezig gaan om meer in de Patt-chain en Song-mode te gaan werken en wilde even een voorbeeldje hebben. Kan ik nog ergens demo's downloaden voor de RS?

Re: foutmelding in RS7000; Illegal file

Hoi,

Het lukt je niet om de pattern-load-all bestande te laden! Misschien dat het bestand corrupt is geraakt!
Wat je kunt proberen is om eerst wat losse patterns in te lezen, dan opnieuw oplaan als Pattern All, en kijken of je nu wel in staat bent om het bestand in te lezen! Dan kun je er zeker van zijn dat je het oude bestand kunt weggooien!

Patterns kun je downloaden van het RS7000 forum op yahoogroups!
Anders zal ik eens kijken of ik nog wat demo songs heb!

succes!

Paul

Als je per ongeluk samples weggooit die in patterns worden gebruikt.. en dan geeft ie ook die fout melding IMO

Laatst gewijzigd:
Re: Re: foutmelding in RS7000; Illegal file

Re: Re: foutmelding in RS7000; Illegal file

Origineel geplaatst door Mr_Synth
Hoi,

Het lukt je niet om de pattern-load-all bestande te laden! Misschien dat het bestand corrupt is geraakt!
Wat je kunt proberen is om eerst wat losse patterns in te lezen, dan opnieuw oplaan als Pattern All, en kijken of je nu wel in staat bent om het bestand in te lezen! Dan kun je er zeker van zijn dat je het oude bestand kunt weggooien!

Patterns kun je downloaden van het RS7000 forum op yahoogroups!
Anders zal ik eens kijken of ik nog wat demo songs heb!

succes!

Paul

Bedankt voor je tip. Heb het even geprobeerd, maar als bij Save voor All kies, dan pakt de RS alleen maar de geselecteerde patterns en niet alles in zijn geheel. Ben trouwens wel benieuwd of je evt nog demosongs hebt...

the RS 'factory data' staat ook gewoon bij yamaha europ NL zelf
goed voor 6,3 MB

je ALL file die niet meer wil is zoals aangegeven waarschijnlijk corrupt,
of misschien zelfs je smartcard niet helemaal lekker meer

als ik jou was zou ik zoiezo alle STYLE's los proberen binnen te halen en ff los te backupen,
totdat je erachter bent wat precies 'stuk' is.

goodluck :L

Back