junox2 refx vanguard

Hehe, echt wel. Als een mens dit niet kan snappen, dan word t rijp voor t gesticht.
Geen menu neukerij, puur jagen aan de schuiven. Echt, pissen is zelfs moeilijker.

En het laag heerst. Mehehe. Mn monitoren trekken t niet als ik ff ga freaken. }:| Meesterlijk!

Origineel geplaatst door metatron
Heb de demo gisteren ff geprobeerd, moet zeggen (of het was toeval) dat ie veel cpu gebruikt. Heb een pen. 4 1.7 768 ram maar hij gebuikt wel 60 a`70 procent in Fruity, vind ik wel veel.

Ik heb er gister wat mee gespeeld, maar bij mij komt tie niet boven de 5% uit. draai op een P4 3Ghz met 1 gig Ram

Origineel geplaatst door endonyx
whehehe die jp word altijd maar als trancebak betiteld terwijl eigenlijk meer als de helft van de hardcoreplaten van afgelopen paar jaar JUIST een jp bevatten i.p.v. juno (de resterende helft bestaat voornamelijk uit virus en nordlead)

Ja dat is idd waar. Maar vaak worden de geluiden wel zwaar verkracht :) Ik maak zelf ook meer hardcore en hardstyle. Ik gebruik geen hardware maar software. En de SuperWaveP8 heb ik bijna standaard in elk nummer. De JP wordt volgens mij dan ook hoofdzakelijk voor de leads gebruikt netzoals ik de SWP8 voor de leads gebruik.

Is eigenlijk best wel off-topic dit :d

Iig klinkt de Demo van de Vanguard erg goed ;)

hij scheurt!

alleen voor basslines vind ik hem niet zo sterk..

Lang geleden dat ik nog is onder de indruk ben geweest. Ik heb hem juist aan het proberen geweest: GEWELDIG!
Ik had wel daar juist een crashke en dat was ook lang geleden :erm:

Laatst gewijzigd:
Back