junox2 refx vanguard

Origineel geplaatst door Pjotr G
niet iedereen heeft een KS5 natuurlijk en deze bak is ook n stuk goedkoper dan een KS5

Voor softies prima spul lijkt me

Uiteraard, maar ik bedoel dan ook in vergelijk met bv. de V-Station enzo. Maar goed die heeft maar 8 stemmen, de Vanguard 32 dus dat is wel handig.

onvoorstelbaar,

wat een power in die vanguard demo vsti. heb hem hier nu draaien die demo. niet te geloven dat dit kan :p

en 89 euro is ook nog eens een hele nette prijs.

Wat een ontzettend VETTE virtuele Synthesizer.

Veel beter dan de meeste andere plugs. Bijvooreeld een V-Station. Wat een vette sounds. En die Gate. De mensen die Techno maken e.d. moeten nu volgens mij een natte slip hebben.

Ik maak Electro like en ga deze zeker gebruiken. Wat een bak!!!

:okdan:

Laatst gewijzigd:
Nou ik heb hem gekocht hoor!! Ik hoopte op een mooie grote doos thuisbezorgd, maar twas een download linkje haha.
Maakt nie uit dit ding is zn geld waard ja. Vet hoor...jummie!:W

Wat ik trouwens niet snap is dit:

Stel dat ik met 3 oscs werk en het klinkt goed. Dan ga ik bij een van de oscs de 'semi' wijzigen. Dat vind ik toch niet mooi dus ik draai de knop weer terug naar de oorspronkelijke 0-stand....: Blijft ie vals klinken! Dan moet je eerst weer beetje heen en weer draaien ofzo... Hij klinkt niet meteen zoals ie zou moeten klinken op de 0..Vaag..:confused:

Origineel geplaatst door Syntagma
Wat ik trouwens niet snap is dit:

Stel dat ik met 3 oscs werk en het klinkt goed. Dan ga ik bij een van de oscs de 'semi' wijzigen. Dat vind ik toch niet mooi dus ik draai de knop weer terug naar de oorspronkelijke 0-stand....: Blijft ie vals klinken! Dan moet je eerst weer beetje heen en weer draaien ofzo... Hij klinkt niet meteen zoals ie zou moeten klinken op de 0..Vaag..:confused:

vaag :)

makers al gemailed? mss ist gewoon een bug :)

nouja.. "gewoon".. :engel:

Tja misschien ligt het aan mij, maar ik zou denken dat als je een waarde wijzigt en je zet het weer terug naar de oorspronkelijke waarde, dat je dan die waarde weer zou moeten krijgen en horen. Ik kijk nog wel even. Verder heerlijk ding hoor!

Origineel geplaatst door D-Ranged
Welke 'beiden'?

Degene waar dit topic over gaat moet nog uitkomen.....;)

hmm, nog geen beta of testversie van te vinden? :)

Origineel geplaatst door cloudman
heeft hier toevallig ook niemand bijden geprobeerd zodat hij of zei even een vergelijking kan maken?

Ik heb alleen de nieuwe gehoord en de oude heb ik toevallig wel. ik moet zeggen dat de nieuwe die ik gehoord heb wel op een juno lijkt en echt iets is voor gabber/hardcore en die tweede vind ik meer op een jp8xxx lijken. de eerste is zoals het plaatje hieronder al laat zien best wel simpel eigenlijk. leuk geluid ook wel. niet echt bruikbaar voor mij, maar zeker geen slechte geluiden opzich. draait hier ook best stabiel moet ik zeggen. wat ook best een bijkomstigheid is.

Attachments

• juno2x.jpg
    juno2x.jpg
    196,1 KB · Bekeken: 115
Origineel geplaatst door Fatar
Ik heb alleen de nieuwe gehoord en de oude heb ik toevallig wel. ik moet zeggen dat de nieuwe die ik gehoord heb wel op een juno lijkt en echt iets is voor gabber/hardcore en die tweede vind ik meer op een jp8xxx lijken. de eerste is zoals het plaatje hieronder al laat zien best wel simpel eigenlijk. leuk geluid ook wel. niet echt bruikbaar voor mij, maar zeker geen slechte geluiden opzich. draait hier ook best stabiel moet ik zeggen. wat ook best een bijkomstigheid is.

Ja aan het begin van het topic had ik dit ook een beetje aangekaart. Maar op een jp vind ik het niet lijken doordat er geen superwave in zit. Het is wel een echt trance bak true, true

Wat een vette demosounds op de site. Dit is de eerste keer dat ik een fabrieksdemo hoor die klinkt als een commerciële track.Er mocht nog best wel wat verbeterd worden aan de beat,maarja het ging om de synth hè. Dus ik ga nu ook maar eens de demo uitproberen. Ik dacht ook dat dit voor een juno moest doorgaan maar ik hoor helemaal geen hoovergeluiden.Maar hij klinkt dus meer naar een virus. :okdan: (ik krijg weer zin om trance te maken)

Origineel geplaatst door 4tune
Ja aan het begin van het topic had ik dit ook een beetje aangekaart. Maar op een jp vind ik het niet lijken doordat er geen superwave in zit. Het is wel een echt trance bak true, true

whehehe die jp word altijd maar als trancebak betiteld terwijl eigenlijk meer als de helft van de hardcoreplaten van afgelopen paar jaar JUIST een jp bevatten i.p.v. juno (de resterende helft bestaat voornamelijk uit virus en nordlead)

Re: junox2 refx vanguard

Origineel geplaatst door iCe-9
de nieuwe junox2 is refx vanguard
kheb er nog geen specs van, maar hij ziet er wel erg gelikt uit!
Hij zal uitkomen half febuari in 2 versies, de lite en de normale versie.
Verder is er nog geen prijs bekend.

Joost

ScrShot_Full.jpg
De demo van vanguard is nu ook uit
ziet er moo! uit en het klinkt ook nog best gaaf
waar gaat dat naar toe met die soft synths
de sh32 kan wel in de kerst boom nou
*D *D *D groet padokit

Laatst gewijzigd:
Hehehe. Heb nu sinds vandaag een (echte) Juno 106. Echt een heel andere wereld als de Virus die ik gewend ben. Maar wel cool! Ding kan errug laag. Hehehe. Maar is mooi voor de zagen en pads!

Dank aan Django, die nu blij is (hopelijk) met mn DX7. Is ff anders tweaken he ;)

Maar die VST hierboven ziet er netjes uit.

Back