3 extra songs!!!(gaarne feedback)

Beste Metatron,
Ik ben op dit forum terecht gekomen, omdat er een vraag gesteld werd over Sounddiver, welke ik met mijn beste raad heb beantwoord om anderen te helpen. Normaal gesproken lees ik alleen maar forums zonder lid te worden, omdat ik niet van afstand hou (persoonlijk contact heeft bij mij de voorkeur, no offence maar wie is diegene die acher de PC zit om iemand te boordelen), maar aangezien ik nu lid ben geworden dacht ik: ik doe ook gewoon mee en upload een paar songs. Maar misschien heb je gelijk en ga ik maar gewoon verder met lezen van forums en mezelf opzeggen als lid.

jongens ff normaal doen ja. Er is helemaal nix mis met tracks neerzetten.. Als je het niet wilt horen Metatron, moet je het niet downen.. klaar!

Arv

Leuke nummers. Luistert lekker weg.

Erg veel aandacht voor details enzo. Qua mixage zit er veel verschil in al die nummers.
De balans van de afzonderlijke geluiden schomelt nog wel eens. Maar overal zit wel teveel bas in. Op zich zou ik dat wat minder doen of meer compressen. (een hoogdoorlaat filter op 40Hz ongv doet wonderen soms)
Dan houd je ook meer vermogen over om lekker dynamische mixen te maken. En mixt over het algemeen ook wat makkelijker. :)

OK misschien een beetje miereneukerig of zo. Maar hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Back