[Mackie 24:8 of Ghost of Tascam M-3500?]]

40 kanaaltjes met per kanaal dynamics en 80 kanaaltjes met vca!

Mag toch wel even de ogen uitsteken na het lezen van deze thread he..heb hem tenslotte ook zelf moeten betalen!

Attachments

• solitaire2.jpg
    solitaire2.jpg
    9,1 KB · Bekeken: 152
:{

Nieuwe voeding heeft me ongeveer 1500 euro gekost. De orginele soundtracs voeding was een digitaal ontwerp met ventilator. Voor zo'n grote tafel een veel te kleine voeding. Nieuwe voeding is vanaf de grond opnieuw ontworpen en er is rekening gehouden met het ontwerp om hem ook voor kleinere tafels te kunnen gebruiken.

Vraag me niet naar de preciese techniek, maar ik geloof dat het voornamelijk in het amperage zat, wat nogal zwaar moest zijn voor een tafel van deze omvang incl. de cpu's intern.

Is in ieder geval een 3 HE 19" ontwerp met de bekende 17 en 48 volt, alsmede 5 volt voor de cpu's. geen ventilatoren en analoog ontwerp.

Om een indruk te geven over wat voor kwaliteit we spreken...heb een fotootje van de eindversterker die ik heb laten bouwen voor mijn mainspeakers (tannoy 12").......was duurder dan de speakers zelf haha, maar klinkt als een klokje!

Attachments

• studio_amp.gif
    studio_amp.gif
    33,6 KB · Bekeken: 176
Origineel geplaatst door Downside Studio
40 kanaaltjes met per kanaal dynamics en 80 kanaaltjes met vca!

Mag toch wel even de ogen uitsteken na het lezen van deze thread he..heb hem tenslotte ook zelf moeten betalen!

[Kwijl mode!:{ ] Een tafel voor altijd neem ik aan?!:)

nou, zou het niet erg vinden, maar hoop natuurlijk zoals iedereen hier door te kunnen groeien....

ben begonnen met een echte samick, toen de topaz 24-8, daarna de tascam tmd8000, en toen de solitaire.

Er zijn inmiddels wel 2 02r's bij gekomen voor op locatie te draaien.

Heb het effe nagevraagd, maar die tafel van mij komt niet van ferry korsten, maar van een michiel nogwat, heeft geloof ik indertijd 'james brown is dead' gemaakt.

Heb ook de nieuwprijs gehoord..oef....daar schrok ik wel van haha

Is er iemand met wat ervaring met de Soundtracs Solo Logic 32ch ?

Ik heb er namelijk een te koop gevonden voor EUR 1900, ongeveer 10 jaar oud MAAR vorige zomer nog volledig gereviseerd, technisch volledig OK, incl. meterbrug, automatisering, uiterlijk volledig OK (geen zware krassen/ontbrekende knoppen/enz.), ...
En handig te vervoeren want 't is ongeveer in mijn buurt (dus geen shipping costs en verzekeringen enz.).

Is dit een schappelijke prijs ? Goeie EQ (even goed of nog beter dan the TOPAZ series ?) ? Nog betrouwbaar na 10 jaar ?

Heb hem via de zoekfunctie vernoemd gezien in slechts enkele draden; alle info welkom.

Dank & vg.

Durf ik niets over te zeggen. Ik heb zelf vroeger de topaz 8 bus gehad en die klonk goed, en vaker met de solo live gewerkt, maar dat is zeker 10 jaar geleden.

Origineel geplaatst door Downside Studio
Heb het effe nagevraagd, maar die tafel van mij komt niet van ferry korsten, maar van een michiel nogwat, heeft geloof ik indertijd 'james brown is dead' gemaakt.

Heb ook de nieuwprijs gehoord..oef....daar schrok ik wel van haha

zal wel rond de 80.000 hebben gelegen ..

uhm, als je over guldens praat zit je nog niet echt in de buurt ;) ....

ga hem van de week toch maar eens even netjes oppoetsen

Weet iemand toevallig "De normaal gevraagde prijs" voor een tweedehands Mackie 32-8 incl. Meterbrug?!
Had er bijna 1 gekocht voor 3000 europieten, occasion zonder meterbrug! Totdat ik op Ebay Duitsland keek! Daar gaan ze voor z'on 1650,- over de toonbank, meestal met meterbrug?!:confused: Daarvoor rij ik liever effies naar Duitsers-land!;)

Iemand trouwens misschien wat meer info over de DDA Forum 46/32-8-2?

Peace...

Ik weet hoe die er uit ziet!:) Maar hoe klinkt die?! En is daar nog wel aan te komen?:confused:

Speedy-J gebruikt een DDA Forum 46-8-2! Dan moet 'et wel goed zitten?! Als ik naar zijn sound luister!:D

Back