• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Atari 1040ST (met muis, HD, monitor, cubase)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Stefan

budget freak
Een tijdje geleden heb ik deze Atari gekocht, maar ik heb er geen ruimte voor dus het is vrij nutteloos om em te houden. Ik heb er een tijdje mee geklooit, maar mijn rm1x werkt toch prettiger (naja, vertrouwder....) ... momenteel staat ie stof te happen en da's ook nutteloos. dan kan ik beter eens op zoek gaan naar een leuke multi-fx bak ofzo in 19" behuizing.

En dus, te koop voor de liefhebber:

Atari 1040ST (mist 1 toets, niets bijzonders want aan de andere kant van de spatiebalk zit dezelfde nog een keer, zie foto)
externe HD
muis
monitor
twee bakken diskettes/software (waarvan ik niet eens de moeite heb genomen alles te checken)
software geinstalleerd o.a. cubase

geheel is eventueel werkend te zien.

Liefst ophalen want omdat het vrij zwaar is zou de porto een fortuin kosten.

prijs: 50 euri

oh, en de foto natuurlijk

oh, en de foto natuurlijk

en hier is dan de foto:

Attachments

• atari.jpg
    atari.jpg
    24,7 KB · Bekeken: 64
het is mij verteld dat ik een beetje hoog zit met de prijs, dus de prijs gaat omlaag. 40 euro, of ruilen voor iets leuks :)

ok, ik ga nog een keer omlaag. 30 euro. lager ga ik niet, dan hou ik em wel tot ik iets meer ruimte heb en em eens goed in de studio kan inwerken :)

schop. laatste oproep. anders hou ik em lekker zelf :)

ok, hij is vanmiddag opgehaald, dus hier mag een slotje op.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back