Reason vraagje

search64

Ouwe rot
Waarom kun in hemelsnaam de automation van de effecten niet editten in reason 2.0?

bij mijn weten kan dat prima

Waarom kun in hemelsnaam de automation van de effecten niet editten in reason 2.0?

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, want zoals Olaf al zei gaat dat prima. Misschien moet je iets preciecer zijn om duidelijk te krijgen wat je probleem is.

waarschijnlijk is het probleem het standaard ontbreken van een sequencer track bij effecten en de mixer.

maak een nieuwe, lege track, en assign het gewenste effect apparaatje. Nu kun je via de "edit-automation" de gewenste parameter wijzigen.

als het dat niet is, kruip ik terug onder de steen waaronder ik zojuist te vandaan kwam :)

Tom

Het werkt, dank. Ik stond ervan te kijken dat er geen edit automation functie zat als je gewoon rechtermuisknop doet, maar nu je het zegt is het best logisch er eerst een track voor te creeren. :)

beetje verwarrende vraagstelling was het wel, want in je vraag impliceer je al dat je wel automation kon doen...leek me al sterk zonder speciale track voor de automation van je effect unit :)

Zal volgende keer wat duidelijker zijn. Maar zoals wel duidelijk is ben ik pas net begonnen met het programma.

Tricky

Tricky

<ter informatie> En als je de parameters van een effect wil automatiseren moet je eerst een sequencer track maken voor dat effect. <ter informatie>

Als je geen zin hebt die handleiding door te spitten kun je natuurlijk ook de demo songs checken. ;)

Back