Origineel geplaatst door Chinetti
Oh, is dat zo? Dus als ik naar de film ga van een respectabel regisseur, mag ik er naar afloop geen ogezouten mening over hebben omdat ik zelf nimmer een film heb gemaakt, laat staan ééntje van een zeker hoogstaand nivo?
En jij kunt ongezouten over behang muziek op Hoog Catherijne spreken, over jaimai, de kast, frans bauer, mevrouw (?) joling, bzn ,jxl, weber en Bam bams kleren en vervolgens zonder enige zelfreflectie mij aanspreken op de kritiek die ik lever op anderen en mezelf? Wie zonder zonde is werpe de eerste steen... Na jouw relaas hierboven ben ik wel enorm benieuwd naar jouw hoogstaande muzikale wapenfeiten, dsa. Die moet dan wel van een zeldzaam hoog nivo zijn. Jammer dat je geen linkje naar je eigen muziek hebt... Ik zal vanwege die afwezigheid van een link maar concluderen dat de waard is zoals hij zijn gasten vertrouwd. Laf hoor.
tjongejonge je kan echt niet tegen kritiek.
Dat bord staat er wel flink voor hoor.
De vraag was wat het meest tegenvallende album van 2003 was.
Mag je best je mening over geven.
Armin viel mij heel erg tegen. Had ik veel meer van verwacht.
Over wat ik doe kan ik je niet zo veel zeggen.
Net zo goed als digi(inderdaad)dom heb ik geen zin om altijd maar in de picture te staan.
Daar hoef ik niet laf voor te zijn, dat is gewoon mijn beslissing.
Ik vind het heel dapper van je dat je het aandurft een link naar je muziek te zetten.
Ik zou het niet in mn hoofd halen om zulke composities te laten associeren met mezelf.
Misschien ben ik te kritisch naar mezelf maar ik zou me er echt voor schamen.
Wel vind ik dat dat laatste album van ad visser voor nederlandse begrippen vrij hoog van kwaliteit is.
Sorry, bij jouw hoor ik het ene cliche na het andere cliche.
Maakt me niets uit ware het niet dat iedereen die een beetje met computers en synths kan omgaan snel tot dit soort resultaten zal komen.
Bij ad visser zn laatste album denk ik niet dat iedereen dat zal kunnen maken.
Overigens las ik dat de producer van ads album ook bjork heeft geproduceerd.
En dat kun je wel horen.
Dus als je zoveel kritiek op ad hebt moet je ook verwachten dat je daar een reactie op krijgt.
Dat zijn niet altijd reacties waar je op zit te wachten
Ik weet ook wel dat smaken verschillen maar in vergelijking met wat ik op je site heb gehoord, vind ik dat ad visser veel muzikaler en origineler klinkt.
Sterker nog, ik zou als ik jou was ad visser een stuk serieuzer nemen want je kan er altijd wat van leren.