• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha MC 1604 Mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

apollo

I love syntesaizer
Yamaha MC 1604 Mixer. 16 mono kanalen en 4 groepen. Elk kanaal heeft een 3 bands equaliser en de midband heeft een frequencysweep! Er zijn 4 effectsends per kanaal en 2 mono returns. Er zijn meters voor de 4 groepen, de effectsends en voor de stereo master out. Elk kanaal heeft een insert. De master en group out's zijn XLR.

Deze mixer heeft lang stilgestaan voor ik hem gekocht heb, wat resulteert in krakende pots. Ik heb nooit aanstoot genomen aan de krakende pots, dus heb ik ze nooit laten schoonmaken. Voor de rest ontbreken een paar faders en zijn er wat minieme oppervlakkige beschadigingen.

Reden van verkoop: overschakeling op een compacte mixer wegens plaatsgebrek.

Op te halen in Gent (de mixer is nogal zwaar, dus ik verzend niet). Prijs: € 200 (forumprijs 8) ) of beste bod.

En foto'tje:

Attachments

• yamahamc1604.jpg
    yamahamc1604.jpg
    83,1 KB · Bekeken: 54
Nog geen enkele reactie gekregen. Ik wil em ook niet meer verkopen (plaatsbesparende oplossing gevonden ondertussen), dus slotje aub. :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back