Yamaha MC 1604 Mixer. 16 mono kanalen en 4 groepen. Elk kanaal heeft een 3 bands equaliser en de midband heeft een frequencysweep! Er zijn 4 effectsends per kanaal en 2 mono returns. Er zijn meters voor de 4 groepen, de effectsends en voor de stereo master out. Elk kanaal heeft een insert. De master en group out's zijn XLR.
Deze mixer heeft lang stilgestaan voor ik hem gekocht heb, wat resulteert in krakende pots. Ik heb nooit aanstoot genomen aan de krakende pots, dus heb ik ze nooit laten schoonmaken. Voor de rest ontbreken een paar faders en zijn er wat minieme oppervlakkige beschadigingen.
Reden van verkoop: overschakeling op een compacte mixer wegens plaatsgebrek.
Op te halen in Gent (de mixer is nogal zwaar, dus ik verzend niet). Prijs: € 200 (forumprijs
) of beste bod.
Deze mixer heeft lang stilgestaan voor ik hem gekocht heb, wat resulteert in krakende pots. Ik heb nooit aanstoot genomen aan de krakende pots, dus heb ik ze nooit laten schoonmaken. Voor de rest ontbreken een paar faders en zijn er wat minieme oppervlakkige beschadigingen.
Reden van verkoop: overschakeling op een compacte mixer wegens plaatsgebrek.
Op te halen in Gent (de mixer is nogal zwaar, dus ik verzend niet). Prijs: € 200 (forumprijs
) of beste bod.