Gigi D'Agostino - L'amour Toujours (Mark Perloy 2004 Remix)

Heb ff zitten luisteren, opzich klinkt ie aardig maar ik vind dat ie de kracht van het orgineel mist. De superstrings zijn op een of andere manier te "soft". Ik weet niet of dit de bedoeling was maar ik vind het iig minder.

De basskick valt ook niet echt in mijn smaak, maar das persoonlijk.

Ik weet niet of je de gigi's stem zelf gedaan hebt of dat je de accapella zo heb gekregen maar die vind ik vreemd maar lekker klinken

Ja wie naar het origineel luistert (van de groep Telex eind 1984) zal ontdekken dat deze versie stukken beter is.
Het getuigt dus weer van heel weinig inspiratie om blijkbaar iets zelf te maken.
Onder het motto beter goed gejat dan slecht zelf gemaakt.
Dat gaat helaas niet voor dit nummer op!
Er zijn trouwens maar heel weinig "Remakes" die beter zijn, of iets toevoegen aan het origineel.
Maar ja de groep mensen die deze muziek koopt, was nog niet geboren toen de echte versies al in de top 40 stonden.

Groetjes

Deze klinkt op zich best lekker, zeker de vocals. Wel vraag ik me af hoe je dat gedaan hebt, ik denk dat je 'n pitch-shift op een send gezet hebt ofzo...(correct me if i'm wrong)

Op het einde laat de bas de zaak een beetje dichtslibben, wel jammer.
Overgangen en breaks zijn niet echt origineel, maar wel aardig uitgevoerd.

:)

.....en dan heb ik nog iets te zeiken:
Je file deed m'n mediaplayer crashen........
Volgens de mediaplayer duurde de track 7 minuut zoveel (komt imo aardig overeen met 10,8 MB), terwijl het eigenlijke nummer maar 4 minuut zoveel duurde. (en na deze 4 minuten dus: CRASH !)

het betreft maar een remix voor de fun. ik heb hem een commercieel tintje gegeven en speciaal voor discotheek Dieka gemaakt eigenlijk. www.dieka.nl daar draaien ze hem echt vaak. mss wel te vaak. en hij staat bij een dj van radio 538 in de computer. ik moest eigenlijk nog een kleine versie maken, maar daar heb ik momenteel nie echt zin in nog. is zo gebeurt maar ach ja ik heb niet veel apparatuur dus alle instellingen van mijn paneel moeten ook opnieuw ingesteld worden enzo.

Origineel geplaatst door kareltje
Ja wie naar het origineel luistert (van de groep Telex eind 1984) zal ontdekken dat deze versie stukken beter is.
Het getuigt dus weer van heel weinig inspiratie om blijkbaar iets zelf te maken.
Onder het motto beter goed gejat dan slecht zelf gemaakt.
Dat gaat helaas niet voor dit nummer op!
Er zijn trouwens maar heel weinig "Remakes" die beter zijn, of iets toevoegen aan het origineel.
Maar ja de groep mensen die deze muziek koopt, was nog niet geboren toen de echte versies al in de top 40 stonden.

Groetjes

zo is 't! Kwam laatst of MTV nog een foute trance remix van A-Ha's 80's hit "The Sun Always Shines on TV" tegen. Het origineel is briljant, maar die remix.... :r
En als ze er nou nog bij zouden zetten dat het een remix is ok, maar ze zetten gewoon doodleuk hun eigen naam voor die tracks, alsof ze het zelf verzonnen hebben.
En nou lopen ze ook al trance remixen van tracks van Jefferson Airplane en The Doors te maken, SCHANDE!!! ;)

Back