• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ax73 voor neptune

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the red eye

Ouwe rot
na lang wikken en wegen, want ik gebruik hem veel en vind het een monsterlijk ding toch maar te ruil;

mijn akai ax 73. Ik wil er een neptune voor trug. Dit omdat ik mijn meerstemmigheid wil inruilen voor meerknopperigheid...:)

Hij verkeert in goede staat. Effe de spec's;

6 stemmig volledig analoog geluidscircuit, met digitale interface.
1 oscilator met saw, square, saw en triangle gemixed en triangle, met pwm op alle golfvormen.
noise source en externe input voor ouwe akai samplers
filter met keytrack, cutoff, resonantie en je kan em moduleren met de oscilator voor te gekke fm achtige gruis.
2 keer adsr
portamento
lfo met saw square tri en s&h
chorus
detune
EN kan in poly, dual en unison mode spelen; monofone bass met 6 oscilatoren???

En natuurlijk midi, en je kan aanslaggevoeligheid uitzetten, zodat je met de velocity de filter cutoff kan aansturen....hoei!
Ik post er morgen nog effe een plaatje en een demootje bij

Ik wil er dus het liefst een neptune voor terug, maar voel je vrij me een andere analoge bak met midi en veel knoppen aan te bieden......:biertje:

nou, het is niet alles wat ie kan, maar het geeft een idee. Ik heb vooral de rauwe kant van het geluid erin gestopt, want dat vinik zelf het interessantste, maar je kan der ook mooie pads uit halen.
oh ja, de arpeggio komt uit mijn rm1x, en er zitten geen effecten whatsoever overheen, behalve de chorus uit de ax 73 zelf natuurlijk.

Attachments

• ax73.jpg
    ax73.jpg
    57,5 KB · Bekeken: 57
hij kan op :slotje:

ik heb toch maar besloten het beestje nog even onder mijn hoede te houden.
Hij heeft me beloofd heel goed zijn best te doen met het geven van samples aan mijn a3000;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back