[trackje] ja hiero ja!

De eerste versie helaas niet kunnen beluisteren maar van de tweede vind ik de break-beats na ca. 1.25 min echt afbreuk doen aan de rest van het nummer.

M.a.w. je track klinkt tot dat moment goed en strak en.. anyway goed.

Maarrre die breakbeats kunnen echt veel vetter..

Het lijkt wel zo'n oude breakbeat uit de oude Work-stal als je je die nog herrinert..

Al met al, ben benieuwd naar de volgende stap van je arrangement..

Succes

:maffia:

cool, gasten bedankt voor de reacties!
Ik ga inderdaad de break anders doen, misschien wel eruit? De reversed dingetjes wilde ik ook al aanvullen, wat Oxy aangaf.

greetz
Arf

Dit is echt een kicktrack. Maar: de strings zouden echt wel luider mogen. En ik weet niet hoeveel osc'n je gebruikt voor dat lead geluidje, maar misschien kan je er nog een osc bij doen, want het klinkt iets te "dun". Een refrein met vocoder zou niet misstaan 8).

Ik zou zelf ook de track wat opvullen, bv. met een "wahwah geluid" die je langs de andere kant van de strings pan-t.

Ik vind het een leuk nummer. De beat en de break lekker.
strings en zo klinken lekker.
kwaliteit is ook goed.
Maar het zal wel aan mij liggen volgens mij zijn er hier en daar bepaalde bass tonen die niet echt in harmonie met de gebruikte akkoorden in de strings. Maar misschien moet ik even wennen.

Ik zou de track graag beluisteren, maar helaas
....als ik op de link klik dan klapt heel mn explorer eruit, dit heeft hij altijd bij wire.fm sites.

Ik heb zojuist even wire.fm ingetikt en zelfs dan klapt die eruit. Ik zit achter een apple, misschien ligt het daar aan.

Het begint idd erg cool! De bassline mag wel wat cheesier naar maar idee. Dat geluidje met een beetje subtiele bitcrusher is erg leuk gevonden. Hmmm, brreakbeatje vind ik wat minder.

Ik vind 'm nog niet helemaal af, hij is nog te dun naar mijn idee, maar desondanks vind ik 'm leuk.:)

thnx Rino! Ik heb hem nu al een week niet meer gehoord, dus dit is het goeie moment om met frisse oortjes aan de track te klussen!

gr

Nou, ik vind hem helemaal okay. En dat drum partijtje op 2'00" en op 2'50" tot het eind vind ik lekkerrr. Ik wel. Gelukkig wordt ik niet gehinderd door kennis van factory of homemade geluidjes. En ook niet van hoe alle stijltjes wel niet heten en of ze gecombineerd mogen worden... maar ik dwaal af - een heel ander verhaal.

Wat zou ik zelf nog hebben gedaan met deze track?.... uhm... [krab op mijn hoofd]... er... kweenie. Niet te veel meer aan doen. :okdan:

Back