Als ik naar mezelf kijk dan ben ik dankzij mp3 downloaden CD's gaan kopen die ik anders nooit gekocht had. Het gaat hier dan wel voornamelijk om CD's van bands / pop artiesten. Ik download weleens een 538 summerhits CD maar die zou ik als ik hem niet zou downloaden zowiezo toch niet kopen. Ik denk dat vooral verzamel CD's last kunnen hebben van het downloaden van MP3.
Ik betrap mezelf overigens wel op zeer gevoelig te zijn voor de aanbieding CD's van 8 euro. Zo heb ik pas nog 3 prodigy albums aangeschaft voor 8 euro per stuk. Zou elke CD max. 10 euro kosten dan zou mijn verzamel verslaving wel weer enigzins los komen en zou ik per maand meer aan CD's uitgegeven dan ik nu doe, gegarandeerd.
What about you...
Ik betrap mezelf overigens wel op zeer gevoelig te zijn voor de aanbieding CD's van 8 euro. Zo heb ik pas nog 3 prodigy albums aangeschaft voor 8 euro per stuk. Zou elke CD max. 10 euro kosten dan zou mijn verzamel verslaving wel weer enigzins los komen en zou ik per maand meer aan CD's uitgegeven dan ik nu doe, gegarandeerd.
What about you...

mp3s downloaden is hetzelfde als een winkel overvallen.. dit doe je toch gewoon niet!