• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tascam M3500 mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Nou .... het is zover ....=(
Met pijn in mijn hart gaat ie dan toch weg,

Tascam M3500 32 kanalen, 8 bus + meterbrug

Iedereen hier weet wat hij mij heeft gekost, daarbij opgeteld het transport.

SF prijs € 1800,00 (incl transport door geheel Nederland, want dat doe je niet voor de lol)

Attachments

• m3500.jpg
    m3500.jpg
    37,7 KB · Bekeken: 84
defecten:

-master vu meters werken niet (meterbrug wel compleet perfect)
-kanaal 1 raar gedempt werkend mute en eq lampje.
-sommige potmeters/schuiven kraken een beetje als je er aanzit, na paar keer heen en weer draaien/schuiven niet meer.
-5 cm scheurtje in het leer van de steun/hang-rand (rechtsonder)

Extra info:

-Meterbrug
-originele standaard
-externe stille 19 inch voeding

Verder werkt hij meer dan prima, zolang je geen overstuurde acties als hulpmiddel wilt gebruiken.
Ben zelf bezig met het regelen van een Soundcraft tafel ...... Ruilen is dus ook mogelijk !!!

Even voor de duidelijkeheid, kanaal één werkt perfect, alleen zijn mute en eq lampjes branden zachter als de rest.

Aangezien ik de mixer ook op marktplaats heb gezet mogen jullie ook je bod mailen, mocht 1800 teveel voor je zijn, of natuurlijk ruilen voor Soundcraft/spirit tafels :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back