L'Oxy dans France

Oxy-Yan

Action
Bonjour!

Na een lange stilte zal ik ook maar weer eens een trackje posten. (en voor de nieuwelingen die mij allemaal nog niet kennen, hallo daar :mega: )
Dit maal neem ik jullie mee Frankrijk, of ergens anders waar ze een accordion weten te waarderen....

>> Qlique ici <<

Het is zowaar een hele compositie geworden: Met accoordenschema's, melodien... Ik heb zelfs nog wat op een gitaar laten meespelen. De accordion is geheel in de sequencer ge-edit, met volume variaties en opzettelijke "missers" net iets naast het grid van de sequencer (voor The Human Touch! :confused: )

Aangezien ik een beetje ben vastgelopen hoop ik van jullie enkele duwtjes in de juiste richting te mogen ontvangen!! Het nummer ligt al een tijdje op de plank om afgemaakt te worden, maar aangezien dat nog niet echt wil lukken roep ik jullie hulp in... :halleluja

Brand maar Los!! :D

Au revoir, L'Oxy

Mais oui (party :D) mon ami!

Ik zie diz zeker wel ondur een documentaire par la tres mooie Francerijk.. la lalalalala laaaa

Origineel geplaatst door Syntagma
Mais oui (party :D) mon ami!

Ik zie diz zeker wel ondur een documentaire par la tres mooie Francerijk.. la lalalalala laaaa

Nou, het zit zo dat dit mogelijk ook zelfs gebruikt gaat worden als thema voor een korte film!
Dat filmpje is geschoten op Corfu, de sfeer komt dus enigszins overeen met francerijk:W

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Nou, het zit zo dat dit mogelijk ook zelfs gebruikt gaat worden als thema voor een korte film!
Dat filmpje is geschoten op Corfu, de sfeer komt dus enigszins overeen met francerijk:W

Zie je wel! Ik had een voorgevoel :P Puik werk!

ok

Vind dat je de accordeon een beetje bespeeld als n reggae gitaar....wat meer pomp-werk in de begeleiding mag wel hoor!

Verder wel een leuk trackje, denk dat je drums nog wel wat kan opvullen misschien in de hogere regionen van het spectrum

Hij's mooi en relaxed. :)

hij is wel leuk vind ik maar zoals Pjotr ook al aan geeft die accordeon is beetje houterig. idd meer gitaar achtig... en die lead mag wel wat harder in volume...

waar komt die accordeon uit eigenlijk? roland?

Origineel geplaatst door Slipperman
hij is wel leuk vind ik maar zoals Pjotr ook al aan geeft die accordeon is beetje houterig. idd meer gitaar achtig... en die lead mag wel wat harder in volume...

waar komt die accordeon uit eigenlijk? roland?

non, ne pas d'accord;
l'accordeon et toutes les instrumentes musicales (exceptement le guitar) sont fabriqué avec le programme Reason...:D

A.....De nieuwe link is deze:

ICI ICI ICI

lekker nummertje janneman... !

Waar is 'ie dan?

Not Found
The requested URL /Oxy-Yan-Francais.mp3 was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

En was juist zo nieuwsgierig geworden! :(

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Waar is 'ie dan?

Not Found
The requested URL /Oxy-Yan-Francais.mp3 was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

En was juist zo nieuwsgierig geworden! :(

Nou, zoals je een aantal antwoorden erboven kunt zien, is de downloadlocatie gewijzigd

KLIK HIER!

Zo, nogmaals dan maar.

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Nou, zoals je een aantal antwoorden erboven kunt zien, is de downloadlocatie gewijzigd (...)

Uhm... sorry.

Ik heb geluisterd en :okdan:

Sowieso lekker om eens een ander geluid tehoren dan bam-bam-bam-bam-bam-bam-bam-bam.

De accordion neemt in de tweede helft aan realisme toe. Goed gedaan, vooral de lead. Drums zijn ook lekker. Alleen dat klapratelding (hoe heet dat eigenlijk?) vind ik jammer. En misschien nog ergens een break of een ander themaatje.

Maar goed, ik was blij verrast. Ga ik bewaren. :okdan: :doei:

Back