muziekwinkels in amsterdam

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Ik vind Willem van Safesound een zeer geschikte vent, die ook nog eens flink
zijn best voor je doet. Ook is het leuk eens iemand achter de balie aan te treffen
die zelf een synth openmaakt om 'm te repareren. Hij heeft mij in ieder geval een paar
goeie tips gegeven om een open hart-operatie uit te voeren op een synth van fl.10.000,-.

Zelf heb ik ook in twee muziekwinkels gewerkt (gitaarzaken met ook wat MIDI etc. erbij).
Ik weet niet of het ook in de keyboardssector zo is, maar van sommige klanten wordt je niet zo
vrolijk......zeiken, zeiken...niets kopen en dan niet een, twee of drie uur ...nee voor zes uur
draaien ze hun hand niet om.
In sommige gevallen kan zo'n muziekzaak toch echt in een hangplek voor pubers & zwervers
ontaarden.....wat dan weer ten koste gaat van geïnteresseerde klanten, die serieuze vragen
hebben en misschien wel bereid zijn iets aan te schaffen.
Dat is inderdaad geen reden om mensen te bruskeren of te negeren, maar als je dat dag in,
dag uit meemaakt is het moeilijk om niet af te stompen.
Andere klanten kunnen eigenlijk niet kiezen tussen twee items en blijven steeds
hetzelfde vragen ...... dat is weer een ander probleem. Uiteindelijk willen ze dat jij de keuze voor ze maakt.
Dan hoeven ze zichzelf niet de schuld te geven als het onderhavige item teleurstelt.

Het is een harde wereld in de frontlinie,
ISPderuiter

Precies, dat bedoel ik

Even deze thread nieuw leven in blazen.

Ik ben sinds een aantal maanden ook opzoek naar amsterdamse ervaringen van forumgebruikers (niet alleen op gebied van winkels, maar ook workshops, studio's, reparateurs, noem maar op.. daar ik er nu woon en nog geen steek wijzer ben wat waar te vinden).

iemand?

probeer eens...

probeer eens...

Misschien :
SoundShop eens proberen ze zitten op de WittedeWitStraat, en in Amstelveen.
Of Múller op de Raadhuisstraat.
:halleluja :mega:

eneuhh......

eneuhh......

Willem van SafeSound is OK!:okdan: Goeie gast.
Heb daar jaren geleden(1986) Cirkus Custers ontmoet ,en mee gebabbeld erg gezellig ,dat hakken aan de bar! :biertje:

Back