Geen flauw benul of het wat is???

thijs_ganger

897878100026
Hallo DSF-ers

Hier is een track die ik maanden geleden heb gemaakt. Vond het zelf 'zo-zo' maar ik krijg ook positieve reacties.
M.a.w. ik heb geen flauw benul of het wat is.

Hij staat hier. Deze track neemt de tijd om te ontwikkelen en is dan ook 8,7 Mb.

Schieten maar! Ik kan het hebben.

De track nog niet kunnen checken vanuti het werk maar als het net zo schon is als het beeldmateriaal houd ik me aanbevolen!

K.

Wel apart!
Ik krijg er een behoorlijk Orb gevoel bij iig, dus dat is wel goed..

Welke fx aparatuur heb je allemaal gebruikt?

.. halverweg het nummer.. ik vind het gewoon echt cool! Mooie geluiden, orgineel allemaal!!

:okdan:

gr
RV

ik hoor drums welke met een pitchshifter zijn opgehoogd ......

Lekkere galm :{ !

Ringmod .... lijkt verder iets als vocoder in te zitten, zal wel lead synth zijn .... korte lfo op osc in break ?

Klinkt leuk, lekker in mekaar gecompressed ook met veel bass :duivels:

Vind de intro te lang; maar voor de rest vind ik het echt geweldig. De hele distorted mix enzo ook met die reberbs en dat links/rechts fx gebeure....
lekker old-school Warp-ish.

Vanaf 1:45 gaat het helemaal goed :D

Dit zou het goed doen op een new wave avond! Allemaal van die tuups in het zwart met kisten op de dansvloer, en met deze track geef ik ze groot gelijk ook nog, vind het echt goed.

Wanneer komt deze uit, dan kan ik hem draaien :dj:

Wel een vet nummer,

Maar die graphics vindt ik ok wel rauw.

Kun je die ook airbrushen of wat,

Vet voor in de studio.

Toch redelijk postieve geluiden. Dat is leuk!

Ik heb bij deze track alleen oude troep gebruikt omdat mijn belangrijkste spul tijdelijk niet in huis was.

Bijna de hele begeleiding (basaccoordjes en soort van drum) komt uit een Yamaha PS-3; zo'n kinder-keyboardje (uit hun eerste 'porta sound' serie). Dat keyboardje gaat zwaar door een Boss GT5 (gitaar effecten).

Verder hoor je wat drum geluiden (een bass en een snare) uit de Roland MS-1 (phrase sampler) die ik met de hand inspeel (immers oude keyboardjes kennen geen Midi of VC). Kraakje kwam daar ook uit.

Die soort van lead (ik denk die 'vocoder' die hierboven genoemd word) is mijn trouwe Korg Sigma. Die heeft maar een paar presets maar ze vervelen nooit. Je hebt zoveel controle over je geluid tijdens het spelen op dat ding.

Dat is eigenlijk het verhaal achter deze produktie...

Dank voor jullie reactie. Al blijf ik benieuwd naar meer :halleluja

P.S. die graphics zijn te krijgen maar dat kost echte pegels. ;)

Laatst gewijzigd:
Back