303 borg mod

koediman

--<{(OoO)}>--
ik ben net ff aan't zoeken naar 303 mods... kom ik deze site tegen.

net ff de zoekfunktie op dit mooie forum geprobeerd maar er lijkt niks te vinden te zijn... beetje vreemd en ik denk dan ook dat ik niet goed gezocht heb, want dit ziet er toch erg goed uit... een soort mini-devilfish en lekker goedkoop (100 GPB voor de zelfbouwversie)

mijn vraag... heeft iemand deze mod en hoe bevaltie?

heb er wel 's over gedacht maar uhm.... ik ga toch echt niet zelf klooien in m'n 303.... daar is van binnen volgens mij maar op de millimeter plek voor extra potmetertjes enzo... en als je het verknalt.... ik moet er niet aan denken...

tja... ik zou er ook niet zelf aan beginnen, maar als iemand als boemtsjak het zou aandurven ben ik er toch wel geinteresseerd in. heb momenteel een beetje weinig cash helaas... maar ik ga ze toch maar ff mailen of die sets nog verkrijgbaar zijn.

de kit is nog verkrijgbaar... incl post en btw komt de prijs net boven de 200 euro uit... er staan ook wat mp3's op de site maar die vind ik niet extreem genoeg om zo'n bedrag te rechtvaardigen (ik moet er ook nog de assemblagekosten bijrekenen natuurlijk, aangezien ik het echt niet zelf ga doen)
misschien iets voor later...

hehehe,

voor puristen misschien wel, maar volgens mij kun je vrij gemakkelijk nog steeds de "standaard" 303 sound eruit krijgen als je alle extra knoppen op "off" zet... over het uiterlijk maak ik me niet druk, hoewel die borg knoppen wel extreem lelijk zijn... dat moet ik ze wel nageven..

Origineel geplaatst door koediman
er staan ook wat mp3's op de site maar die vind ik niet extreem genoeg om zo'n bedrag te rechtvaardigen

Zo dacht ik ook al erover. Die op de Devilfish site vind ik veel spannender.
Maar da's dan ook meteen een stuk duurder.... toch ga ik het ooit misschien doen.

Och heiligschennis... Het heet niet voor niks een Devilfish he ;)
Ik zie het probleem niet zo als een pro je gear opvoert met doordachte mods?!

Back