[yamaha-track] nog geen naam

Origineel geplaatst door Unic
deze discussie is al gevoerd:) haha

Wo? ik kan niets ontdekken in de thread, daarom dacht ik Mike, ga jij maar even politie agentje spelen :smeris:

ff over je track, not my cup a tea, al moet ik zeggen dat het niet supererg vindt om naar te luisteren, beetje te hoog hoge synth gehalte voor mijn. Je lead doet me een beetje denken aan een ander nummer een oud house nummer geloof ik, weet het niet meer zeker, het eerste stuk is hetzelfde daarna ga jij omhoog en blijft ie in het house nummer laag. Volgens mij ligt de hihat, wat hard in de mix als ik het zo hoor. En de bass is juist wel leuk erin houden!

Dat was al het geziek eigenlijk al, opbouw is goed, ook in de break dat heb je wel allemaal onder de knie, de intro is zo om het hele nummer te beluisteren wel lang, maar wordt ie in een set gedraaid is dat natuurlijk minder, en het maakt het de dj idd wat makkelijker ;), leuke track niet mijn cup of tea.

Grtz Mike

hey bedankt mensen!

wat nou valsspelen? Fuse gaat em masteren, niet inhoudelijk veranderen.. vrijwel alle muziek die uitkomt wordt gemastered door een prof.. t gaat ook om de productie of niet dan..

maar goed,

als je goed kan lezen dan zie je dat ik 1 hele mooie synth heb , en dat is een yamaha CS6x en daar komt al t geluid dus uit he :D

Grappig trekje, past wel ion de geest van de wedstrijd denk ik. Toen ik dat leadje hoorde moest ik ff denken aan JMJ on speed :D

Gebruik je nog plugins op de CS6X? Tis idd een hele fijne synth, 1 van de betere die ik tot nu toe heb gehad (en dat zijn er inmiddels véél)

Ik ben er niet echt van gecharmeerd,de melody is opzich wel lekker maar had de track er omheen toch anders opgezet.En ik zag dat je hem voor de contest maakte. Ik denk wel dat er meer kwaliteit zal zijn en dat je met deze track niet heel ver zal komen. Vind het ook allemaal een beetje te langdradig etc.. Na een paar min. zou ik hem al afzetten.

succes!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door The Q
Grappig trekje, past wel ion de geest van de wedstrijd denk ik. Toen ik dat leadje hoorde moest ik ff denken aan JMJ on speed :D

Gebruik je nog plugins op de CS6X? Tis idd een hele fijne synth, 1 van de betere die ik tot nu toe heb gehad (en dat zijn er inmiddels véél)

hey thanks! nee heb geen plugins (helaas), wil wel graag binnenkort een DX200 gaan kopen (wanneer ik geld heb)

wel grappig, meerdere mensen zeggen dat mijn muziek ze aan Jarre doet denken, terwijl ik zelf alleen maar zn naam ken :)

Origineel geplaatst door justin
Ik ben er niet echt van gecharmeerd,de melody is opzich wel lekker maar had de track er omheen toch anders opgezet.En ik zag dat je hem voor de contest maakte. Ik denk wel dat er meer kwaliteit zal zijn en dat je met deze track niet heel ver zal komen. Vind het ook allemaal een beetje te langdradig etc.. Na een paar min. zou ik hem al afzetten.

succes!

tja, ik weet dat er veel erg goede concurentie is.. dat heb ik ook gezien op de i-tracks wedstrijd op i-dance.nl , waar 1 maart de uitslag van bekend is.. maar dat vind ik niet erg..

maar goed, ik weet niet of je zelf fan van t genre bent, maar bedenk je even dat t de bedoeling is dat mijn plaat in een set gedraaid wordt.. Zo heb ik em iig opgezet, dus hij komt zo alleen wat langdradig over, maar in de praktijk zou ie dus aan elkaar gemixed worden en hou je effectief misschien 4 minuten over. Daar komt bij dat in een trance plaat ook weer niet TE veel variatie moet zitten, aangezien je erop wil dansen en je mensen dus de kans wil geven een tijdlang op dezefde groove door te gaan. Dus ik kan er in komen dat als je er alleen naar luistert dat ie wellicht wat saai kan zijn (zeker als je normaal gesproken naar hele andere muziek luistert)

trouwens, Ferry zn laatste track (weet ff de naam niet) is zeker niet minder langdradig dan deze hoor :)

maar goed, bedankt voor de feedback! ik doe niet mee met de wedstrijd met de gedachte dat ik zal winnen, maar ik vind t vooral leuk om mee te doen en zal altijd muziek blijven maken.. Had deze track BTW al af (nog niet opgenomen) voordat ik wist dat die wedstrijd er uberhaupt was. Heb em alleen wat aangepast omdat de regels voorschrijven dat ie niet langer dan 6 minuten duurt..

Best leuk trackje dit, niet echt mijn ding, maar toch.
Ik heb er de versie van fuse eens langsgelegd, en hoor een hevig verschil, vooral in de bassen, veel "voller", zeg maar.

Klinkt best commerciëel (wat niet altijd een nadeel hoeft te zijn), en zal dus vast goed zijn voor die contest.

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
heeft fuse em al af dan? :D

Oeps.........zou ik nu voor m'n beurt gesproken hebben ? :bekdicht:

Ik vond de 2 versies op m'n HD, heb ze allebei ergens gedownload, maar weet niet meer waar.....
(mss had fuse hem al in de tsjet gepost ofzo)....en heb deze thread gezocht voor een reactie, waarbij ik er dus ook
achter kwam dat de versie van fuse hier niet stond.....

(mocht ik nou e.o.a. verrassing verpest hebben, mijn excuses !)

np! gemmetje :D fuse heeft me een pb gestuurd,

bij deze, fuse duizendmaal dank voor alle moeite! (moet je versie nog downen)

christov, ik noem de thread bewust yamaha track omdat de praktijk leert dat ik dan meer reacties krijg als dat ik em trance track noem :D

ok, ten eerste, ik heb de track "Summit" genoemd! (als in bergtop)

en heb em zelf nog een keer gemastered en ben daar zelf eigenlijk heel erg tevreden mee..

de versie van fuse is uiteraard erg goed, maar bij mn laatste master vind ik persoonlijk dat t meer lijkt op hoe ik t hebben wil (kwestie van smaak denk ik :D )

check mn laatste versie hier

Heb ik hier alle moeite voor gedaan? Pffffff.....

Ik vind de versie van Fuse wel wat beter; volgens mij is-ie voller, met het lage minder dof en het hoge minder schel.

Origineel geplaatst door Cheimoon
Ik vind de versie van Fuse wel wat beter; volgens mij is-ie voller, met het lage minder dof en het hoge minder schel.

dat klopt ook wel, maar, ik vind dat sommige geluiden/instrumenten wel erg ver naar de achtergrond gedrukt worden, en er zijn een paar dingen verandert (perongeluk)

namelijk een hi-hat die oorspronkelijk de maatslag aangeeft, maar nu hele tijd afterbeat geworden is, en ergens een opkomende kick die er niet meer in zit..

maar goed, hijs al op de bus gedaan..

fuse, nogmaals hardstikke bedankt..

ben benieuwd naar de remix

Back