ALPS faders....

sureshotstudio

Stamgast
hallo

ik heb een licht kraakje in 2 van mijn faders en ik wil ze vervangen dus ik ben nu op zoek naar een winkel waar ik alps faders kan kopen maar ik kan nix vinden..... de faders in kwestie komen uit een allen & heath s2 (identiek aan GS3) en zijn van het type 124d (10k 100mm en ik neem aan dat ze logaritmisch zijn) . dit type kon ik niet op de site van alps vinden dus ik neem aan dat ze niet meer gemaakt worden maar ik zag ook al andere faders van alps die identiek zijn qua dimensie en specificatie dus dat moet wel lukken. dus wat mijn probleem is... ik zoek ergens waar ik dus vervangende faders zou kunnen kopen... HElp!!!

bij voorbaat dank

Thomas

Kijk eens rond op eBay?

Mvg.

CoolRunning

Voor zover ik weet maakt Alps voor elke oude serie wel een substitute.
Ik zou even mailen om bhet huidige typenr doorgeven en vragen wat de vervanger is.

dat gaat een moeilijk verhaal worden

alps heeft wel 1000 soorten faders gemaakt en sommige lijken zo erg op elkaar maar dan zit er net weer een verschil van een milimeter tussen
beste is om via de inmporteur te vragen welke fader je in je mixer hebt zitten en onder en daar te bestellen en als ze die niet op voorraad hebben dan vragen welk type ze hebben gebruikt en dan bij alps proberen

Back