eerder opgenomen waves opnieuw invoegen

DJ-D_Prime

Die Rakete zu den Planete
Zoals al eerder gepost heeft cubasis gewoon mn *.all file gewist

gelukkig had ik nog een wat oudere backup en alle opnames nog,

maar, sommige opnames in de oude *.all file had ik alweer vervangen, alleen als ik dan een nieuwe invoeg, dan klopt de positie ineens niet meer!

help! hoe kan ik dit t beste aanpakken?

Vroegar...toen ze poep nog met langah oeh schreven plaatste ik altijd een geluidje met een harde attack op de 1e tel van de audiotrack...

Dit heeft dus niks te maken met jouw probleem...omdat je song gedelete is door het programma....sorry maar dat heb ik in al die jaren nog noooooit meegemaakt...hd crashes zonder voldoende backups gemaakt ok etc, maar geen software dat zelf aan het deleten gaat.

Startpunten...dat moet je gaan zoeken,...die kan je gaan synchroniseren en dan klopt het aan het begin gelijk ook wel...

sterkte met editen...laat hier ook ff weten wat er van deze song terrechtkomt..

Ik hep ooit een deur uit mijn huis getrapt omdat mijn atari gecrashed was...en mijn backups waardeloos bleken... emotionele schade was groot.
Nu ben ik al jaren een ijverig backupper...en ik voel me er soms zelfs lullig over als mensen mij zien backuppen na een diepe nachtsessie...

Eigenlijk ben ik nu op een punt beland waar op alles kan crashen...als ik iets opnieuw mag doen ( en dat doe ik graag als ik een crash heb gehad) dan kanik het alleen maar beter doen...

jezus wat een verhaal...

khoop dat je er wat aan hebt...

cheers.

Back